Toon posts:

[Remote] Paired met MacBook Pro, stuurt ook Dock

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds 2 dagen heb ik een nieuwe MacBook Pro waaraan mijn Apple Universal Dock gekoppeld zit voor het opladen van mijn iPod.

Ik heb een remote bij mijn Universal Dock gekregen toen ik deze kocht een tijdje terug en gebruik deze nu om mijn MacBook Pro te besturen, deze zijn paired.
Als ik nu de remote gebruikt reageert idd mijn macbook pro hierop, maar ook nog steeds mijn Universal Dock waardoor mn iPod steeds begint te spelen / nummers skipt, etc... Blijkbaar heeft pairen niet tot gevolg dat andere apparaten niet meer op de remote reageren. Is er een manier om de remote te 'disablen' voor mijn universal dock?

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Het enigste wat ik kan bedenken is de ontvanger afschermen (op de Dock dus) of een andere Remote proberen te lenen en die pairen met je Dock (zie Apple.com) waardoor de Dock niet meer op jouw Remote reageert.

Verwijderd

Topicstarter
Hmpf, dat zijn niet zulke mooie oplossingen... hier faalt Jobs dan even :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Dat probleem heb ik hier ook met een Apple TV en iMac. wanneer ik de remote met de Apple TV koppel, reageert deze nog steeds op de iMac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 23:02

Maartenvs

For Sale

NickvdB schreef op zondag 28 september 2008 @ 13:21:
Dat probleem heb ik hier ook met een Apple TV en iMac. wanneer ik de remote met de Apple TV koppel, reageert deze nog steeds op de iMac.
Op je iMac:
System preferences -> Security -> Disable remote control....

Nu reageert je iMac niet meer op je remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:37
De enige manier om dat voor elkaar te krijgen is de Universal Dock te pairen met een andere remote: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=302782. Dan reageert het dock namelijk niet meer op andere remotes (waaronder die van jou dus).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:17
Het pairen houdt in dat je Macbook Pro niet meer reageert op andere apparaten, je remote verandert niks aan en kan verder alle apparaten nog gewoon aansturen, zoals je dock. Je zal dus zoals gezegd je dock of met iets anders moeten pairen, of afschermen.
Pagina: 1