• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Hallo Allemaal,

Laat ik maar gelijk beginnen.

Ik ben sinds een week op zoek naar een nieuw TFT Scherm. Ik heb op dit moment een 20.1 Inch IIyama ProLite E511S met een PVA Panel. Waarom PVA?...dat zal wel bekend zijn onder de meeste van jullie. Ik heb in het verleden met mijn eerste scherm TN gehad en de tranen sprongen gewoon in me ogen. Maar goed… waar ben ik naar opzoek.

Breedbeeld… Ik heb op dit moment van mijn werk een SamSung SyncMaster 225BW mogen lenen om eens te proberen. Helaas is dit een TN Panel dus dat valt vies tegen. Ben dus zoals ik al zei opzoek geweest naar een scherm en kwam uit bij de SamSung SyncMaster 245T. Nu ben ik natuurlijk op onderzoek uit geweest of dit wel PVA of S-PVA is… maar word er niet echt wijzer van. Volgens wat ik heb gelezen is het PVA.

Wat ga ik ermee doen? Ik speel (te veel) World of Warcraft. Ook de rede dat ik Breedbeeld wil op dit moment vanwege een zee aan ruimte in op je scherm.Ik wilde van jullie eens weten of die SamSung SyncMaster 245T een beetje de juiste keuze is. En of jullie nog Tips en/of Advies hebben over PVA/S-PVA Schermen.

En geld speelt even geen rol. Ik wil een goed kwaliteit scherm hebben. Omdat ik op dit moment van me IIyama een hoop plezier heb…ook al is het geen Breedbeeld.

Alvast bedankt!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03 20:40
ViewSonic maakt volgens mij wel goede monitoren. Daarnaast hebben ze ook weinig/minder last van input lag, iets waar veel andere grote TFT schermen wel behoorlijk last van hebben. Nu zal dat niet zoveel uitmaken voor World of Warcraft natuurlijk... Als geld geen rol speelt zou ik een Eizo nemen :)