• extractor
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-08-2025
Geachte mede tweakers,
Op he moment heb ik een toshiba 110-225 deze is 2 jaar oud, een klasgenoot heeft zijn laptop kapot en ik heb het geheugen al overgenomen, maar ik wil ook graag de videokaart in mijn laptop bouwen.

Nu heb ik toshiba zelf al gemaild of zei mij kunnen zeggen hoe en wat, maar zei geven geen commentaar i.v.b. aansprakelijkheid, daarom hoop ik dat jullie of het uberhaupt mogelijk is om een videokaart in deze laptop te plaatsen en miss hebben jullie nog enkele tips.

alvast bedankt

Verwijderd

Het is bij de meeste laptops erg moeilijk om hardware te vervangen omdat veel aan elkaar vast gesoldeerd zit. Vervangen zul je dus echt zelf moeten gaan doen (geen idee of er al een videokaart in je huidige laptop zit, wat voor een laptop je klasgenoot heeft, etc).

Het zal dus vooral een kwestie van proberen zijn...

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Geef je 1% kans. ;)
Wat voor videokaart wil je erin zetten en wat zit er nu in?

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Nee, dat is meestal niet mogelijk. Over het algemeen zitten ze namelijk vast gesoldeerd op je moederbord. Alleen als beide laptops een MXM kaart hebben zou het misschien mogelijk zijn. Maar die kans is vrij klein.

• vmsw
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-01 12:49
Die laptop kan het niet. tenzij je echt veel ervaring/moeite wilt doen met solderen, en zelfs dan is er eigenlijk nagenoeg geen kans, omdat er geen ruimte/formaatwijziging mogelijk is.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:21
Dat gaat bij 95% van de laptops niet. En als het al kan dan is het zo lastig dat het al amper te doen is...
Pagina: 1