Ik wil graag een eigen tool window addin maken voor Visual Studio 2005. Nu staat er in de msdn een prachtig voorbeeld. De link verwijst naar de 2008 versie want in de 2005 versie ontbreekt de voorbeeldcode (
). De 2008 versie is volgens mij ook niet helemaal jofel, gezien deze code:
M'n addin compileert nu wel, en staat ook in Visual Studio in de lijst met addins, maar volgens de msdn zou het window bij het opstarten direct zichtbaar moeten zijn en dat is hij bij mij niet, ook geen foutmelding ofzo. Heeft iemand hier ervaring met het maken van custom tool windows voor Visual Studio die mij verder kan helpen?
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| toolWins = (Windows2)_applicationObject.Windows; // Create the new tool window, adding your user control. toolWin = toolWins.CreateToolWindow2(_addInInstance, asmPath, ctlProgID, "MyNewToolwindow", guidStr, ref objTemp); // The tool window must be visible before you do anything // with it, or you will get an error. if (toolWins == null) { toolWin.Visible = true; } |
M'n addin compileert nu wel, en staat ook in Visual Studio in de lijst met addins, maar volgens de msdn zou het window bij het opstarten direct zichtbaar moeten zijn en dat is hij bij mij niet, ook geen foutmelding ofzo. Heeft iemand hier ervaring met het maken van custom tool windows voor Visual Studio die mij verder kan helpen?