Toon posts:

Warcraft speedtouch hosten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een vraag. -nogal duidelijk-
Ik heb een mac en Pc. En ik heb warcraft. Ik heb op beide warcraft geinstalleerd. Nu kan ik met de zelfde router (speedtouch) wel op mijn mac hosten, maar niet op mijn pc! Hoe zorg ik dat ik ook op mijn pc kan hosten?

Bij speedtouch > toolbox > delen van spellen en applicaties heb ik dit staan:
Afbeeldingslocatie: http://h4xr.org/yt70

Frownd }:O

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-11 11:27
Bij mijn weten kan je een bepaalde poort maar naar één intern IP adres doorsturen (forwarden).
Enige oplossing die ik zie is statische ip-adressen en dan elke keer wisselen van ip als je op de mac of op de pc wil hosten.

Zelf doe ik het ook zo met warcraft III.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Kan je niet gewoon een IP-range invullen ipv een enkel IP-adres?

☻/
/▌
/ \

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:44

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

uPnP gebruiken ipv specifieke port forwarding per poort/ip.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, kunnen jullie dat nog eens zeggen, want van de meeste dingen snap ik niks.
Wat is uPnP en hoe doe ik dat?
Wat is IP-Range?
Lennart_1337 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:09:
Bij mijn weten kan je een bepaalde poort maar naar één intern IP adres doorsturen (forwarden).
Enige oplossing die ik zie is statische ip-adressen en dan elke keer wisselen van ip als je op de mac of op de pc wil hosten.

Zelf doe ik het ook zo met warcraft III.
En hoe doe ik dit? Want van deze taal snap ik ook niks.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2008 16:31 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:31:
Oke, kunnen jullie dat nog eens zeggen, want van de meeste dingen snap ik niks.
Wat is uPnP en hoe doe ik dat?
Wat is IP-Range?

j

[...]

En hoe doe ik dit? Want van deze taal snap ik ook niks.
Niet om je gelijk weg te jagen, maar als die termen je niets zeggen dan heb je er waarschijnlijk nog niet genoeg in verdiept.

Een beetje Google-actie kan je al een beeld geven van UPnP en dergelijke. Zet je daar 'Speedtouch' + het typenummer achter dan kom je nog meer te weten. Het zijn niet de meest ingewikkelde dingen, maar je moet je er wel even in verdiepen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:34:
[...]

Niet om je gelijk weg te jagen, maar als die termen je niets zeggen dan heb je er waarschijnlijk nog niet genoeg in verdiept.

Een beetje Google-actie kan je al een beeld geven van UPnP en dergelijke. Zet je daar 'Speedtouch' + het typenummer achter dan kom je nog meer te weten. Het zijn niet de meest ingewikkelde dingen, maar je moet je er wel even in verdiepen.
Dat heb ik natuurlijk nog niet gedaan. -wel dus-
Ik heb gegoogeld, diverse fora gevraagd, youtube filmpjes met uitleg bekeken. Diverse dingen geprobeerd. Niks.

En als ik die termen tegenkom, staat er vaak de definitie niet bij.

Frownd }:O

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:46:
En als ik die termen tegenkom, staat er vaak de definitie niet bij.
Dus jij zoekt op UPNP en vind geen definitie :? Het staat zelfs op de eerste site die gevonden wordt :/.

Je posts tot nu toe stralen niet echt inzet uit en inzet dat is wel het minste dat verwacht wordt op GoT. Ook reacties als 'Dat heb ik natuurlijk nog niet gedaan. -wel dus-' werken niet echt mee.
Ik heb gegoogeld, diverse fora gevraagd, youtube filmpjes met uitleg bekeken. Diverse dingen geprobeerd. Niks.
Geef dan maar 's aan wat je allemaal geprobeerd hebt. Dat voorkomt overbodige suggesties en mensen zullen dan ook eerder geneigd zijn om je te helpen.

Je naam komt overigens keurig naast je reacties te staan, dus je naam onder je posts zetten is echt niet nodig en zelfs ongewenst.

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Topicstarter
PromoX schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:59:
[...]

Dus jij zoekt op UPNP en vind geen definitie :? Het staat zelfs op de eerste site die gevonden wordt :/.
Nee, dat bedoel ik niet. Als ik naar een oplossing zoek, en er staat 'maak een UPNP aan'. Staat de definitie van UPNP er niet bij. Ghehe :)
PromoX schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:59:
Geef dan maar 's aan wat je allemaal geprobeerd hebt. Dat voorkomt overbodige suggesties en mensen zullen dan ook eerder geneigd zijn om je te helpen.
Dat stond ook in mijn vorige posts al. Ik heb meerdere keren op 'hosting warcraft roc on pc with speedtouch' of 'open ports speedtouch' of 'how to host on wc3 with speedtouch'.
Heb ook nog gezocht op linksys omdat die aan de speedtouch zit.

Maar als iemand een heel verhaal begint waarvan ik dingen niet snap, en vervolgens wordt gezegd dat ik zelf dan ook weinig inzet toon, snap ik ook geen **** van dit forum :X .
Pagina: 1