Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09
Ik zit er aan te denken om de Touch Pro te halen. Ik heb nu een simonly abbo van 15e per maand bij Hi. Als ik nu hetzelfde abbo neem MET telefoon (dat is dan 30euro) hoeveel betaal ik dan voor de telefoon IN de winkel? Krijg ik dan ook nog korting (op het toestel als ik al bij moet betalen) aangezien ik nu al 2 jaar dit abbo heb?
Voor mij is hij op Hi.nl gratis, maar ik weet dat Hi.nl andere aanbiedingen heeft dan in de winkel en ga toch liever naar de winkel.

Bedankt alvast.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Waarom ga je niet even naar de winkel en vraag je het?

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 10:58
Hoe moeten wij dat weten? Ga het gewoon in de winkel navragen, en ja het kan zijn dat je een persoonlijk aanbod krijgt. Overigens heb ik laatst een keer de winkel en 'online' prijzen vergeleken bij de Touch Diamond, en die waren precies hetzelfde. Grote verschil zit hem echter in de korting die je online krijgt.

De Touch Pro is trouwens momenteel erg schaars (staat geloof ik ook niet op Hi.nl), maar je zou natuurlijk altijd de prijzen kunnen navragen :)

Verwijderd

Ik had op Hi.nl de Touch Pro besteld, alvorens er in de winkel niet uit te komen. de Touch Pro is slecht leverbaar en heb dan ook uiteindelijk gekozen voor een ander toestel. Just to let you know...

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Dit is gewoon een standaard klantenservice/winkel vraag en die mag je dan ook bij hun neer gaan leggen. Dit heeft verder geen toegevoegde waarde voor GoT :)

Dit topic is gesloten.