Toon posts:

SBLive! 5.1 cdrom doet het neit goed :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De cdrom die bij de SBLive! 5.1 wordt bijgeleverd, werkt niet goed bij mij.

Na het plaatsen van de kaart en opstarten vroeg W2K wel om de drivers, dus ik die cdrom erin gestopt en Windows installeert netjes de drivers van de cdrom. Tot zover geen problemen.

Maar als ik de cdrom er nu indoe en de rest wil installeren: Liveware enzo, dan begint de cdrom wel te lopen en hij geeft met een grijs schermpje wel aan dat ie is begonnen, maar dan: Niets meer :(.

Andere cdroms werken wel gewoon met autorun enzo. En ik kan de drivercd wel verkennen.

Verwijderd

De hele directorie zooi naar je platter copieren!

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 12:04

Majapro

Deventer

hai die hai,

je zult de nieuwe liveware drivers vanhet net moeten halen
die oude van de cd-rom doen het niet goed met w2k

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

Verwijderd

Topicstarter
Ok, tnx :).

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 februari 2001 12:22 schreef another tweaker het volgende:
De hele directorie zooi naar je platter copieren!
Nou, dit was de gouden tip! Alles van de cd naar de HD gekopieerd en toen was installeren een eitje. Bedankt :)

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 21:55
Koop een andere cd-rom speler. >:)

PV opbrengst

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 februari 2001 09:41 schreef Justin2000 het volgende:
Koop een andere cd-rom speler. >:)
Lees dan even :(. Alle andere cdroms en audio cd's doen het wel in deze cdrom-speler. Een nieuwe kopen lijkt me dus een beetje overdreven.
Maar bedankt voor de tip |:(

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:20
Je kunt liveware + drivers natuurlijk ook gewoon downloaden van het wondere internet :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 februari 2001 10:35 schreef InZane het volgende:
Je kunt liveware + drivers natuurlijk ook gewoon downloaden van het wondere internet :)
Da's waar, dat had ik eerst ook gedaan, maar dat was bij lange na niet zo compleet als wat er op de cd stond :).
Pagina: 1