Zonnebank aanschaffen!

Pagina: 1
Acties:
  • 738 views

• htg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-01 13:56
Hoi!

Deze week verscheen het krantje van Wehkamp met een aanbieding voor een zonnebank twv. 300 euro. Nu ben ik wel bekend met zonnecentra's en ook wel eens gaan liggen hier. Er zijn normaal gesproken veel cabine's mogelijk. Maar wat kan je verwachten als je een standaard zonnebank koopt is mijn vraag. Dus wie kan me hier wat over vertellen :) Ik wil eventueel wel het resultaat het lijkt of ik 3 weken onder de zon geweest ben :)

Eurosolar 90607GB3 Zonnehemel

Deze Eurosolar 90607GB3 zonnehemel heeft een breed, gebogen model voor optimale ...

* Uitvoering : zonnehemel
* Aantal lampen : 7
* gezichtsbruiner : Ja
* Ventilator (body-koeler) : Nee
* Reflectorplaat : Ja

van:399.- voor:299.-

Groetjes!!

htg
:)

whatever it takes

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
Afaik bepalen voornamelijk de lampen de kwaliteit van de zonnebank. Goede lampen zijn duur.
Daarbij komt dat de lampen verslijten (en dus om de zoveel branduur vervangen moeten worden, nog voor ze stuk lijken). Goedkope lampen verslijten natuurlijk sneller, waardoor een geodkope zonnebank achteraf een duurkoop kan blijken

• htg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-01 13:56
Ja zoiets bracht mij al in gedachten. Ik weet dat de lampen van deze zonnehemel 100watt per stuk zijn. Maar het brandaantal uren ken ik niet. Weet je waar het gemiddeld bij in de buurt komt?

8)

whatever it takes

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:06

St@m

@ Your Service

Een beetje lamp kost tussen de 10 en 12,50 per stuk.
Heb zelf bij een zonnebank zaak gewerkt, 3 weken geleden een oud hemeltje overgenomen, hoefde alleen de nieuwe lampen te betalen.
Als ik me niet vergis kun je in elke zonnehemel dezelfde lampen doen. Je zit niet vast aan een bepaalde standaard bij elk type. Vervangen kun je heel simpel zelf doen (TL klik systeem)

Ik heb nu een Alisun, en ik zie eruit als een neger :P (Das niet waar hoor, ik ga 1x per week een kwartiertje voor mn rug)
Zo'n Wehkamp hemeltje is prima voor jou.

Edit: Even opgezocht, de standaard is 1.90 meter over het algemeen (lengte van de lampen, zal van de week wel ff kijken welke lampen ik erin heb)

[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 24-09-2008 11:56 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:08

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

GoT, en het Shopping Forum in het bijzonder, lijkt me niet echt de aangewezen plek om vragen te stellen over zonnebanken. De meeste mensen hier zijn lichtelijk allergisch voor UV straling :+

Het is toch echt wel de bedoeling dat we hier een beetje binnen het aandachtsgebied van Tweakers.net blijven, dus ICT en consumenten elektronica etc.

Sowieso ontbreekt het nogal aan enige vorm van eigen inzet en dat is, helaas, niet de eerste keer dat je daar op gewezen moet worden. Dit topic gaat dus op slot, het hoort hier niet thuis en de manier waarop is ook niet zoals we dat graag zien.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.