Domeinnaam expired, wat is een goede backorder provider?

Pagina: 1
Acties:

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:15

nlboy

Alles kitz?

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik heb een tijdje een dommeinnaam op 't oog en ik zag net via WHOIS dat het domeinnaam expired is, maar voordat het domeinnaam beschikbaar las ik al op internet dat je bijna ruim 80 dagen verder bent. Daarom zou ik graag het domeinnaam in een soort watchlist willen hebben, zodat wanneer deze vrij komt meteen wordt geregistreerd. Het moet ook de mogelijkheid hebben dat wanneer die domeinnaam geregisteerd is bij een backorder provider (in de U.S. bijvoorbeeld) makkelijk kan verhuist worden naar een Nederlandse provider.

Weet iemand een goede backorder provider die niet een belachelijke prijs er voor vraagt en waar je makkelijk kan verhuizen naar een Nederlandse provider?

Bedankt! :)

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-12 09:44
Ik kan niet helemaal uit je bericht opmaken om welke extensie het gaat? Mocht het om .nl gaan (SIDN heeft pasgeleden ook de 40 dagen quarantaine ingevoerd: http://www.sidn.nl/ace.ph...heven_nl-domeinnamen.html), maar daar kan iedereen een domein uit quarantaine opnieuw registeren, echter met veel hogere registratiekosten, zegmaar een soort boete.

Dit is ook voor een aantal andere extensies mogelijk, dus mocht je echt een goed antwoord hebben, geef dan even de extensie door.
Er zijn trouwens wel genoeg bedrijven die voor zeg een 10-tje per jaar een domein 'bewaken', google is hierbij je vriend :)

[ Voor 1% gewijzigd door Polderdijk op 24-09-2008 11:07 . Reden: [url= BBCode vind SIDN urls niet lief ;) ]

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:15

nlboy

Alles kitz?

Topicstarter
Sorry dat was ik vergeten te melden, ik dacht aan de extensie .cz :)

Ik had wel iets op google gevonden, maar ja ik wil zeker weten dat die provider betrouwbaar is (makkelijk te verhuizen zonder kleine lettertjes, etc.). Daarom was ik benieuwd of iemand misschien eentje weet waarmee zij of hij een goede ervaring mee heeft gehad.

[ Voor 66% gewijzigd door nlboy op 24-09-2008 11:14 ]