Verwijderd

Topicstarter
Mede forummers;

Ik heb zojuist een, in mijn ogen, leuke :P 'upgrade' samengesteld o.b.v. een ASRock K10N78hSLI-GLAN moederbord.
Omdat ik geen herrie wil heb ik geinvesteerd in een Zalman voeding, een fanloze videokaart en een aardig bemeten processorkoeler.
Alles zit in elkaar, maar het start niet op.
Qua geluid is het fantastisch, heerlijk stil, maar ik krijg geen display!
(Ook niet met mijn oude videokaart die toch zeker goed is!!!)

Mijn onitor blijft in Energy Saving Mode.....

Het systeem zit in een voorlopige behuizing, tot het goed draaid en overgezet kan worden in mijn bestaande systeemkast.
Ik heb dan ook het minimaal aantal connecties gemaakt.
Alleen een on/off button en een power LED, verder wel de nodige voedingen gebruikt (ATX 24 pins aangesloten met de 20+4pin aansluiting van mijn Zalman en de separate ATX12V1 ook apart 4-pins gevoed met 12V)

Iemand tips?! :?

Config:
  • ASRock K10N78hSLI-GLAN AM2+ GF8200
  • AMD Phenom X3 8450, 2,1GHz. 3,5MB, AM2+
  • Scythe 'Infinity/Mugen' 5Heatpipe CPU Cooler
  • Corsair TWIN2X 4GB (2x2GB) DDR2 PC2-6400 (in Dual channel B slot 3 en slot 4, anders past de Scyte nl. niet)
  • Asus EN8500GT Silent Magic 512MB, DVI
  • Western Digital Caviar Green 500GB, 7200rpm, 16MB
  • NEC AD-7203S 20x12 RAM, SATA
  • Zalman ZM360B-APS voeding 360Watt

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05 00:59
Mijn onitor blijft in Energy Saving Mode.....
In het goede slot gestoken van achter? Wie weet steek je hem in het slot voor de 2e monitor en wordt er simpelweg niets op uitgezonden.

Mocht dat niet baten, haal het zootje uit de kast en ga testen m.b.v. de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-05 21:38

Nemesizz

Untouchable

Met hybrid SLI en een aparte videokaart erbij dus (onboard+normale VGA) moet je de monitor aansluiten op het moederbord (kon ik niet uit opmaken dat je dat gedaan had in je post).
Probeer dat eens en kijk of je dan wel beeld krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
(Bijna) opgelost!
Al surfend heb ik wat tips gevonden die leiden naar mijn geheugen, want met de 2e geheugenbank eruit (stot 4) doet ie het opeens perfect.
Kost me dus wel 2 gieg!! :(

Verwijderd

Topicstarter
Met hybrid SLI en een aparte videokaart erbij dus (onboard+normale VGA) moet je de monitor aansluiten op het moederbord (kon ik niet uit opmaken dat je dat gedaan had in je post).
Probeer dat eens en kijk of je dan wel beeld krijgt.
Dit MB heeft geen onboard VGA overigens.

Ik baal er nu wel van dat die extra bank niet werkt, ook niet nadat nu Windows XP erop staat.