Toon posts:

received packet with own address as source address

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,
sinds gisteren heb ik last van traag internet. Dat houdt in dat sites niet te bereiken zijn, lag enorm hoog is bij online games (varieerend van 8k tot 12k ms) en dat de snelheid bij de nieuwsgroepen laag is.
Dit is echter niet constant. Het is elke aantal seconden zo.
Bij bijvoorbeeld nieuwsgroepen loopt hij eerst netjes op naar de 1mb downstream om vervolgens helemaal in te zakken naar 0 en dan helemaal niks meer te doen.

Als ik met speedtest mijn aantal connections test dan komt hij meestal uit op ongeveer 1500+ connections per minuut maar ook af en toe rond de 200.

Ik heb een Sitecom dc223 modem die rechtstreeks is aangesloten op mijn pc. Het is zo'n modem waar je niks hoeft in te stellen alleen maar in welk land je woont en welke provider je hebt. Je krijgt wel een vraag over MAC spoofing en of je je mac adres wil invullen maar dat laat ik standaard leeg.

Ik heb de helpdesk gebeld en die halen de volle 10mb snelheid tot mijn modem. Ze willen op dit moment geen lange lijntest uitvoeren omdat mijn modem niet BBNed gecertificeerd is.

Ik heb de modem al 2 uur lang zonder stroom laten staan en ook al een keer gereset. Dit allemaal zonder resultaat.

Ik heb een Windows Vista systeem.

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Edit: stom stom stom vergeten te melden. Als ik kijk in het log van mijn modem dan zie ik per gisteren ineens de melding: received packet with own address as source address.
Ik heb het modem sinds 3 weken maar sinds gisteren is de eerste keer dat ik die melding zie.

Bedankt alvast

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2008 10:02 ]

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Waarom komt je topic titel nergens terug in je TS.

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt helemaal gelijk.
Was zo bezig om het probleem te omschrijven dat ik dit vergeten was. Zijn de irritaties waarschijnlijk ;) .
Ik heb het in de post gezet