Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• lammerts
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-11 14:17
Hallo allen,

Op dit moment heb ik een Nokia CK7W Carkit + MBC-15S (Houder) voor Nokia 6230i. Op zich een perfecte combinatie. Vooral het kunnen plaatsen van de 6230i in de houder, waardoor hij gelijk opgeladen wordt en aangesloten is op handsfree via de radio (Mute-Set). Combi Heeft 4 jaar probleemloos gewerkt, 1 simpele handeling en klaar. Heb in al die 4 jaar de 6230i niet eenmaal aan externe lader hoeven aansluiten, 2 x rit per dag was voldoende om 6230i te voorzien van voldoende energie.
Helaas laat de 6230i het nu afweten en ben ik op zoek naar een nieuw toestel. Het liefst weer een toestel wat net als de 6230i geplaatst kan worden in een aktieve houder en dan gelijk wordt opgeladen en beschikbaar is voor handsfree. Ik heb de 6230i ook paar keer via BlueTooth geprobeerd, maar ik vindt de geluidskwaliteit een stuk slechter als rechtstreeks aangesloten.

Tot nu toe heb ik niet het juiste toestel kunnen vinden. Nokia is afgestapt van de specifieke aktieve houders en heeft nu maar 2-3 universele houders, die je moet "knijpen" om de telefoon. (Net zo als vroeger de goedkope universele houders waren). Dan zit je nog steeds weer met de stroom aansluiting die je handmatig moet aanbrengen (zit je weer te knoeien met zon sigaretten aansteker snoertje).
Ik heb gelezen dat de Nokia E51 een pop-port aansluiting heeft, net zoals de 6230i die ook heeft (connector aan aonderkant toestel). Echter is er volgens mij voor de E51 geen specifieke aktieve houder beschikbaar.

Heeft iemand van jullie ervaring met andere combinatie's, toestellen oid. Ik ben altijd zeer tevreden geweest over de Nokia toestellen en mijn voorkeur gaat weer uit naar een Nokia (E51, E66) Maar helaas kan ik daar niet de juiste houder voor vinden.

Graag jullie reacties en adviezen

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:20
Ik denk dat de gespreks kwaliteit via BT van de E51 / E66 een stuk beter is dan bij de 6230i. je zou er dus ook voor kunnen kiezen om gewoon een standaard active holcer te nemen (zoals deze: http://www.smartphoneshop...car-holder-nokia-e51.html ) en werken via BT.

Ik ken wel het verschil in geluid tussen de E51 en een BT oortje en een 6230i met hetzelfde BT oortje. Dit is een groot!! verschil (in het voordeel van de E51)
Verder is de E51 een brilliant toestel :)

Strava

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:06

Ginz

Trek Superfly 5 powered

De Nokia E51 heeft geen POP-poort.

Verwarring met de E50 mogelijk?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"