Ik heb de volgende Setup
Asus P5B Premium Vista Edtion ( BIOS V1102 )
Intel Q6600
Corsair 8GB DDR 2 pc6400
Ati Saphire HD2600XT
Creative X-Fi Fatal1ty (pci)
Vista x64 Ultimate SP1
Op de Intel ICH8r heb ik op Sata 0 en Sata 1 (ook wel 0 en 1)
2 x een Samsung Spinpoint F1 320gb in Raid 0
Verder hangen er meer schijven aan en ook optische drives maar die hangen verder niet in raid.
Ik heb Vista zonder problemen kunnen installeren en ook in HDtach haalt hij optimale resultaten.
Bij zeer intensieve activiteiten op de schijf zoals het installeren van een groot software pakket of andere dergelijke activiteiten haper mijn geluid.
Dit was vanaf een single schijf van deze schijven niet het geval dus puur nu alleen in Stripe.
Ik heb ook de nieuwste Intel Matrix Storage drivers maar geinstalleerd maar bieden geen verbetering.
Ik heb echt geen idee hoe dit op te lossen, heb al gegoogeld en ook hier op het forum gekeken.
Helaas kon ik niemand vinden met ditzelfde probleem.
Asus P5B Premium Vista Edtion ( BIOS V1102 )
Intel Q6600
Corsair 8GB DDR 2 pc6400
Ati Saphire HD2600XT
Creative X-Fi Fatal1ty (pci)
Vista x64 Ultimate SP1
Op de Intel ICH8r heb ik op Sata 0 en Sata 1 (ook wel 0 en 1)
2 x een Samsung Spinpoint F1 320gb in Raid 0
Verder hangen er meer schijven aan en ook optische drives maar die hangen verder niet in raid.
Ik heb Vista zonder problemen kunnen installeren en ook in HDtach haalt hij optimale resultaten.
Bij zeer intensieve activiteiten op de schijf zoals het installeren van een groot software pakket of andere dergelijke activiteiten haper mijn geluid.
Dit was vanaf een single schijf van deze schijven niet het geval dus puur nu alleen in Stripe.
Ik heb ook de nieuwste Intel Matrix Storage drivers maar geinstalleerd maar bieden geen verbetering.
Ik heb echt geen idee hoe dit op te lossen, heb al gegoogeld en ook hier op het forum gekeken.
Helaas kon ik niemand vinden met ditzelfde probleem.
Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!