Ik ben 2e/3e jaars-student Technische Informatica op de Fontys Hogescholen in Eindhoven. Volgend semester ga ik op stage, de 1e stage van mijn studie, dus niet de afstudeerstage.
Mijn situatie is zo dat ik binnenkort (volgende week
)mijn eerste kind verwacht, bij-leen van de IB-groep en me toch wel zorgen maken over mijn inkomen het komende jaar. Ik wil me een beetje kunnen orienteren op vergoedingen om ook daar een beetje op te kunnen bepalen welke stage ik ga doen.
Ik las vorige week in de Metro dat stagevergoedingen in de ICT soms al oplopen tot 1000 euro per maand. Jaren geleden was dit vast wel anders, dus ik ben vooral benieuwd naar stages in de afgelopen 2/3 jaar. Nou probeer ik mij een beetje te orienteren op het volgende:
Wat is een reeele stagevergoeding voor een eerste stage? Wat hebben jullie hiervoor gekregen? Hoe leerzaam was de ervaring voor de vergoeding die je kreeg? Wat zijn de nadelen van een hogere vergoeding (kwa werkdruk, sfeer, verantwoordelijkheid)?
Mijn situatie is zo dat ik binnenkort (volgende week
Ik las vorige week in de Metro dat stagevergoedingen in de ICT soms al oplopen tot 1000 euro per maand. Jaren geleden was dit vast wel anders, dus ik ben vooral benieuwd naar stages in de afgelopen 2/3 jaar. Nou probeer ik mij een beetje te orienteren op het volgende:
Wat is een reeele stagevergoeding voor een eerste stage? Wat hebben jullie hiervoor gekregen? Hoe leerzaam was de ervaring voor de vergoeding die je kreeg? Wat zijn de nadelen van een hogere vergoeding (kwa werkdruk, sfeer, verantwoordelijkheid)?
[ Voor 16% gewijzigd door JaWSnl op 23-09-2008 21:31 ]
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.