Hallo iedereen.
Ik ben net nieuw op het forum. Ik lees hier wel is wat maar ik had nooit de behoefte iets te posten dus was ik te lui om een account te maken
Ehmm..
Ik heb dus een probleem met mijn pc
Hieronder ff de specs
kast 350 watt ATX met 2 coolers en 8 USB aansluitingen ( 2 aan de voorkant) (hier heb je niets aan
)
HKC-USP-5565 565W power supply
AMD athlon 64 X2 6000+ 3,0 GHz AM2 processor
Gigabyte GA-P31-DS3L ATX moederbord
Gigabyte GH-PSU21-FB Volar CPU cooler
2048MB (2x 1024) DDR-2 800 MHz
Westeern Digital harddisk 750 MB 16 MB SATA II
NEC AD 7203A DVD+-- rewriter
Asus EN8800GTX, 768 MB GDDR3 VGA-controller
En als besturingssysteem Windows Vista Premium NL 32 bits
Nou.
Het probleem is dus dat mijn pc zichzelf uitschakeld als ie een paar uur aanstaat. Waarschijn omdat er iets te warm word. Ik hoorde laatste dat er een programma was. Speedfan.
Ik had het geinstalleerd en hij zei dat Temp1 en Temp2 rond de 35-40 lagen. Perfect dus. Maar Temp3 was rond de 75-80 met zon vlammetje
Ik heb rondgekeken wat nou precies Temp3 is. Sommige zeggen CPU, sommige GPU. Ik denk GPU.
Maar we hebben al eens de videokaart vervangen, dat hielp niet.
Dit probleem gaat al een aantal maanden zo. Dit is echt heel KUTZOOI! (sorry dat moest ff
)
Weet iemand wat ik moet doen? (de gene die mijn pc gebouwd heeft staat een beetje te kwijlen omdat ie niet weet wat ie moet doen
)
Alvast bedankt
Ik ben net nieuw op het forum. Ik lees hier wel is wat maar ik had nooit de behoefte iets te posten dus was ik te lui om een account te maken
Ehmm..
Ik heb dus een probleem met mijn pc
Hieronder ff de specs
kast 350 watt ATX met 2 coolers en 8 USB aansluitingen ( 2 aan de voorkant) (hier heb je niets aan
HKC-USP-5565 565W power supply
AMD athlon 64 X2 6000+ 3,0 GHz AM2 processor
Gigabyte GA-P31-DS3L ATX moederbord
Gigabyte GH-PSU21-FB Volar CPU cooler
2048MB (2x 1024) DDR-2 800 MHz
Westeern Digital harddisk 750 MB 16 MB SATA II
NEC AD 7203A DVD+-- rewriter
Asus EN8800GTX, 768 MB GDDR3 VGA-controller
En als besturingssysteem Windows Vista Premium NL 32 bits
Nou.
Het probleem is dus dat mijn pc zichzelf uitschakeld als ie een paar uur aanstaat. Waarschijn omdat er iets te warm word. Ik hoorde laatste dat er een programma was. Speedfan.
Ik had het geinstalleerd en hij zei dat Temp1 en Temp2 rond de 35-40 lagen. Perfect dus. Maar Temp3 was rond de 75-80 met zon vlammetje
Ik heb rondgekeken wat nou precies Temp3 is. Sommige zeggen CPU, sommige GPU. Ik denk GPU.
Maar we hebben al eens de videokaart vervangen, dat hielp niet.
Dit probleem gaat al een aantal maanden zo. Dit is echt heel KUTZOOI! (sorry dat moest ff
Weet iemand wat ik moet doen? (de gene die mijn pc gebouwd heeft staat een beetje te kwijlen omdat ie niet weet wat ie moet doen
Alvast bedankt