Alle e-software tools heb ik al een keer voorbij laten komen, maar de FN toets blijft niet functioneren zoals 'ie hoort.. dus niet alleen m'n hotkeys werken niet, maar ook alle standaard laptop FN-toets functionaliteit..vmsw schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 19:42:
Wat heb je geprobeerd/gezocht?
Ik zie sowieso bij Acer gewoon allerlei e-software staan. Zit hij daar niet gewoon tussen? Heb je daar uberhaupt wel gekeken?
Alle andere ACER meuk werkt perfect, dat dan weer wel...
Nog nooit meegemaakt dat Fn software nodig heeft; dat werkt in principe altijd wel met gewoon Windows etc.
Hotkeys zullen wel niet werken omdat de Fn toets niet werkt: oorzaak-gevolg.
Toetsenbordindelingsproblemen? (ik zie dat je numlock ook gelijk aan gata bij indrukken van Fn?)
Is dit pas sinds nieuwe Windows installatie o.d.?
Hotkeys zullen wel niet werken omdat de Fn toets niet werkt: oorzaak-gevolg.
Toetsenbordindelingsproblemen? (ik zie dat je numlock ook gelijk aan gata bij indrukken van Fn?)
Is dit pas sinds nieuwe Windows installatie o.d.?
Dit gaat over een laptop, daar hebben we een speciaal subforum voor waar bepaalde, specifieke laptop problemen in kunnen: Complete Systemen & Laptops
. Ik ga het daar heen verplaatsen.
Ik lees dat geen enkele FN toets werkt. Weet je zeker dat de toets fysiek nog wel werkt? Probeer desnoods even een Ubuntu LiveCD en kijk of één van de FN toetscombinaties dan wel werkt. Indien wel dan weet je 100% zeker dat je in Windows naar de software moet kijken
.
Ik lees dat geen enkele FN toets werkt. Weet je zeker dat de toets fysiek nog wel werkt? Probeer desnoods even een Ubuntu LiveCD en kijk of één van de FN toetscombinaties dan wel werkt. Indien wel dan weet je 100% zeker dat je in Windows naar de software moet kijken
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Verwijderd
Excuses voor de kick maar ik heb nu precies het zelfde probleem. Ineens, zomaar ineens werkt de fn-knop niet meer naar behoren. Bij het indrukken van de toets schakelt hij direct de numlock in. Hierdoor werken de andere fn-functies (als geluid dempen etc.) niet meer, erg irritant!
Is hier inmiddels een oplossing voor?
Is hier inmiddels een oplossing voor?
Pagina: 1