Installatie SecureW2 3.3.3 errors - en nu?

Pagina: 1
Acties:

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Ik heb hier een verbinding liggen van kennisglas en daarvoor moet je inloggen met je studentenaccount (EUR in mijn geval). Daartoe heb je het programma nodig van SecureW2.. echter, krijg ik tijdens het installeren van versie 3.3.3 problemen.
Ik had eerste versie 3.1.2 geinstalleerd staan ivm de wireless verbinding op de universiteit, maar wilde voor kennisglas de nieuwste versie installeren. Ik downloadde versie 3.3.2 van hun website en krijg ook errors, vervolgens deinstalleerde ik versie 3.1.2, maar nog steeds hetzelfde probleem. Vervolgens de nieuwste versie, 3.3.3. geprobeerd maar ook daar hetzelfde probleem.

De 2 fouten die ik krijg zijn de volgende:
Afbeeldingslocatie: http://www.johanalbada.nl/1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.johanalbada.nl/2.JPG

Oftewel, die 2 files ontbreken en daardoor werkt de installatie en het programma niet en dus krijg ik mijn internet niet aan de praat. Met het negeren van die 2 files werkt het ook niet.
Heeft iemand toevallig een oplossing hiervoor of wat de oorzaak zou kunnen zijn van het niet kunnen installeren van dit programma? Of heeft misschien die 2 files ergens staan, vanwaar ik ze kan downloaden? Ik heb zelf al met google geprobeerd om die 2 losse files ergens vandaan te kunnen downloaden, maar kan het niet vinden.

• dajuan
Lees net nogmaals de release notes.txt door.. maar de exe bevat de volgende files:
- SecureW2 TTLS Client 3.3.3 (sw2_ttls.dll)
- SecureW2 TTLS Manager for Vista 1.0.0 (sw2_ttls_manager.exe)
- SecureW2 TTLS Client Dutch Resource 3.0.0 (sw2_ttls_res.dll)
- SecureW2 TTLS Client English Resource 3.0.1 (sw2_ttls_res.dll)
- SecureW2 TTLS Client German Resource 1.0.1 (sw2_ttls_res.dll)
- SecureW2 TTLS Client Polish Resource 1.0.0 (sw2_ttls_res.dll)
- SecureW2 TTLS Client Slovenian Resource 1.0.0 (sw2_ttls_res.dll)
- SecureW2 TTLS Client Swedish Resource 1.0.0 (sw2_ttls_res.dll)

Oftewel, afhankelijk van welke taal je installeert krijg je een sw2_ttls_res.dll. Er worden dus 3 files geinstalleerd.. en ik mis 2 van de 3. (vraag me uberhaupt af of de manager for vista wel geinstalleerd is, omdat ik windows XP MC sp3 draai..)

• dajuan
Opgelost inmiddels.. bleek een setting van mn virusscanner te zijn. Die blokkeerde installaties in de windows dir oid.