• tim86
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 10:10

tim86

Windows user detected

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn muis binnen MoH Passific Assault, en Airborne.

Direct wanneer ik het spel opstarten reageert mijn muis erg traag (dat wil zeggen, wanneer ik mijn muis naar rechts beweeg, gaat de cursor er erg langzaam en schokkerig achteraan).

Ik heb al geprobeerd om mijn graphic settings naar beneden te helpen, maar dit heeft geen enkel effect. Ik draai Win Vista, heb al geprobeerd om hem in compatibiliteitsmodus te starten, dit heeft geen effect.

System Specs:
Athlon X2 4000
2gb Ram DDR-533Mhz
Nvidia 9600GT videokaart

Als muis gebruik ik een logitech MX revolution, aangesloten op de USB Hub van mijn Logitech G15, deze combinatie levert mij in andere games (o.a. CoD4) geen problemen op.

Wie kan mij hiermee helpen?? _/-\o_

You can't trust freedom when it's not in your hands.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Probeer het eventueel eens zonder muisdrivers als je die hebt, in mijn ervaring zijn die eigenlijk nooit nodig en zorgen ze toch redelijk vaak voor wat problemen (zoals wel meer drivers dat doen).

Ook zou je kunnen kijken of er niet iets op de achtergrond draait dat focus vraagt, een statusberichtje of 'always on top' dingetje van iets. De ene game gaat daar wat soepeler mee om dan de andere.

• tim86
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 10:10

tim86

Windows user detected

Topicstarter
Het is een praktisch kale install vista, alleen de essentials en wat standaard software (vlc, mozilla, etc). Ik gebruik de setpoint drivers niet.

You can't trust freedom when it's not in your hands.