Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275209

Topicstarter
het leek mij een leuk idee om mijn mp4 speler op te laden zonder een computer. Een kneipkath leek mij een geschikte oplossing. maar voordat ik kan beginnen met dit proefje moet ik de gegevens hebben van een kneipkath. Op internet staat weinig informatie. Voordat ik een kneipkath zelf koop vraag ik het hier. Hoeveel stroom, spanning levert dit apparaat ? is het genoeg om een mp4 op te laden? 7(8)7 (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 21:12

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-07 15:10

Sebazzz

3dp

Laat je MSN taal maar even achterwege op GoT he ;) Het is een knijpkat en geen kneipkath.
Wikipedia: Knijpkat

In kort: Nee, de spanning danwel stroom is de instabiel.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76287

Als je op 'knijpkat' zoek zal je waarschijnlijk meer informatie vinden. Als je 'kneipkath' in Google intypt, wordt er niets gevonden en komt Google met de mededeling: 'Bedoelde u: knijpkat'. Iets zegt me dat je dus nog niet hard op internet gezocht hebt.

Bovendien is de vraag wel heel summier. Het geheel zal vallen of staan met de vraag WELKE knijpkat en WELKE mediaspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275209

Topicstarter
ik heb wel knijpkatten gevonden op het internet die een mobiele telefoon kunnen opladen(zeggen ze) maar hoe werkt dit dan, als de spanning/stroom instabiel is. zit er dan een apparte accu in de knijpkat?

kneipkath is op duits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-07 14:33

SP

nah, lijkt me niet op z'n duits: http://www.google.de/search?hl=de&q=kneipkath&meta=

Gok dat er best makkelijke een stabilisator ingebouwd kan worden, condensators wellicht een buffer accu.
Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat iemand het langer dan 10 minuten uithoudt om zijn telefoon/speler op te laden en of dat zo goed is voor de accu betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-07 15:10

Sebazzz

3dp

Niet met een klassieke knijpkat nee. Maar met een hendel ding in combinatie met een vliegwiel kan het wel, maar dan nog: Dan kan je beter zonnecellen nemen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-07 07:22

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ga eerst eens even zelf research doen. Zie ook gsm opladen met knijpkat? .

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.