Toon posts:

Geforce 9 serie en Samsung T200HD

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan om een samsung T200 HD aanteschaffen. dit scherm bevat HDMI,VGA,DVI,TV uitgangen. mijn vraag is: kan ik op dit beeldscherm switchen tussen mijn PC,Xbox360 en Televisie? En kan iemand mij vertelen of je scherpbeeld hebt met gamen op de xbox en pc.

Daarnaast ben ik van plan om een Geforce 9 serie te gaan kopen. Momenteel heb ik een Geforce 8600 GTS 256MB MAX Grafish geheugen 1024MB. ik wil niet zo heel veel betalen voor een nieuwe kaart.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:58

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Een scherm dat video uitgangen heeft :? Merkwaardig...

Ik zou je aanraden de specs van dat scherm te lezen. Als je weet wat voor signalen het aankan en welke signalen de apparaten die je noemt produceren, dan weet je geneog.

Verder hangt beeldscherpte natuurlijk af van gebruik van native resolutie bij digitale bronnen - en aangezien je die niet meldt, noch van het scherm, noch van de apparaten kunnen we weinig zeggen.

Kortom, zoek de relevante gegevens bij elkaar, dan wordt vrij veel vanzelf duidelijk. Kom je er niet uit, dan mag je een topic openen, maar dan moet je wel volledig zijn, zowel qua specs als mbt eigen inzet (waar gezocht, welke termen, wat gevonden etc) "Welke ... moet ik kopen?" of "Is dit een goede keus?" topics zijn dan ook ongewenst. Als je een topic opent, doe het dan op een specifieke deelonderwerp.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.