Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

publisher 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2024
Ik heb een leuke website gemaakt in publisher die inmiddels online staat. Maar nu wil ik wat aanpassingen maken in mijn site wat niet mogenlijk is met publisher. Simpele dingen zoals een lopende text, drop down menu, text vakken waarin je kan scrollen.

Ik ben nog even aan de gang geweest met microsoft expression, maar daar snap ik helemaal niks van. Ik zoek eigenlijk een webdesign programma wat net een klein stukje verder gaat dan publisher. Zonder dat ik moet programmeren.

Weet iemand ook raad?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Er zijn 1001 'webdev' pakketten. Google eens rond en kies er 1 die je bevalt. Je maakt me niet wijs dat je daar niets van/over hebt kunnen vinden. En als je het écht goed wilt doen verdiep je je gewoon in de materie en neem je geen genoegen met de (relatieve) 'rommel' die een publisher of eender welk WYSIWYG pakket uitpoept; zo moeilijk is HTML/CSS ook weer niet en ik wil het dan al helemaal geen 'programmeren' noemen ;)
maurits187 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:55:
Ik ben nog even aan de gang geweest met microsoft expression, maar daar snap ik helemaal niks van.
Je verwacht meteen 'expert' te zijn in een dergelijk programma? "Snap ik helemaal niks van" is natuurlijk prima op te lossen door je er in te verdiepen en vast te bijten. Of een tutorial door te nemen, een cursus te doen of de manual te lezen. En als het dan nog niet bevalt nadat je het een serieuze kans hebt gegeven dan neem je een ander pakket. Simple as that. Maar als het je niet lukt om binnen (zeg) 2 uur een 'vet gave site' te bouwen in een pakket dat nieuw voor je is en dan opgeven...tja.
Een dergelijk pakket kies je natuurlijk op duidelijke eisen die je vooraf voor jezelf hebt vastgesteld. Wat vind je belangrijk, waar heb je behoefte aan, wat mag het kosten eventueel en verzin nog maar 150 criteria. Dat alles mis ik behoorlijk in je topic, en dan nog heeft het niets met WEB te maken (Waar hoort mijn topic?).

[ Voor 134% gewijzigd door RobIII op 23-09-2008 13:06 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.