• Henkies
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-04-2024
Ik heb deze mediaplayer nu een paar weken, de balans is over het algemeen zeer positief. De volgende zaken zijn me wel opgevallen:

Ik heb problemen met het afspelen van .mov filmpjes afkomstig van mijn olympus c8080 fotocamera.
Bij het afspelen krijg ik een foutmelding 301, dat het formaat niet ondersteund wordt.

Wat ik verder lastig vindt is dat in UPNP mode vanaf mijn NAS (synology 207+) de filmpjes alleen zichtbaar zijn in de video share en niet in de foto share.
In Samba mode zijn de filmpjes in ieder geval zichtbaar in de foto share.

De weergave van foto's in UPNP mode is niet goed, foto's in 4:3 formaat worden vierkant afgebeeld, wat rare vervorming tot gevolg heeft. in Samba mode gaat dit wel goed

Sorteren in Samba mode, Jammer dat dit elke keer weer moet gebeuren. Er zijn in dit forum al eerder opmerkingen over gemaakt maar het irriteert mij ook. Is de sorteer wijze niet op te slaan in een setting?

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
heb je je vergist van knopje reply/new topic oid?

anders ben je alvast vergeten te melden welke "deze mediaplayer" is ;)

• Henkies
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-04-2024
euh... foutje moest in het topic Conceptronic CFULLHDMA allesspeler ervaringstopic staan.
Dat is dus het type player

damn, mijn eerst post en meteen in het verkeerde topic. Hoe verwijder ik deze?

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
het handje linksbovenin daarmee krijgt een mod je verzoek maar ik heb het nu al voor je gedaan :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02 15:04
Henkies schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:42:damn, mijn eerst post en meteen in het verkeerde topic. Hoe verwijder ik deze?
Niet, je moet even bovenaan op het handje klikken en melden dat deze dicht mag, dan doet een mod het voor je.

edit, damn you bastiaan :)

[ Voor 4% gewijzigd door Occy74 op 23-09-2008 12:45 ]

Systeem Specs

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

woops ;)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.