Heren,
en dames uiteraard!!!
Ik las dat ASUS een 9800GT heeft gelanceert die tri SLI ondersteunt. Dit is de eerste midrange kaart die (eindelijk) Tri SLI ondersteunt. Ik snap dat de aanschaf duur is, maar ik zie dit als een mooie manier om zo je systeem uit te breiden, koop bv. nu twee EN9800GT en zodra de prijs daalt prop je er een 3de bij. Op internet heb ik al even rond gekeken maar reviews zijn er niet....dus daarom hoor ik daar graag jullie mening over.
Maar wat wil ik nou met deze post.......
Het antwoord en het liefste een discussie op de volgende vragen:
-Heeft Tri SLI zin met midrange kaarten m.b.t prijs/prestatie?
-Heeft Tri SLI zin met midrange kaarten m.b.t schaling?
-Heb je liever 2 "low" high-end kaarten (bv 260GTX) in SLI dan 3 midrange kaarten in tri SLI?
-Wil je liever een Quad core cpu dan een duo core cpu? (vanwege de hoeveelheid data)
-Is midrange Tri SLI alleen maar een pats factor? (3 graka's is toch wel heel vet)
-Is 3x1GB beter dan 3x512MB? (dus effectief 1GB vs 512MB)
-Zouden niet alle kaarten (dus ook low end) Tri SLI moeten ondersteunen?
-Vind je dat Nvidia zich niet moet richten op Tri SLI maar meer op het combineren van kaarten
net als ATI? (dus X-fire met bv 4870 en 3850)
-Is Tri SLI wel (fatsoenlijk) door drivers te ondersteunen?
-Zou jij midrange Tri SLI overwegen?
Als je er nog een leuke statement tegen aan wil gooien dan zie ik dat graag!
En omdat plaatjes het altijd goed doen..........de EN9800GT 521MB

Ook surfen we graag.......op internet dan.....wave surfen lijkt me ook wel tof maar daar is dit niet het juiste forum voor.
EN9800GT 512MB
Pricewatch
EN9800GT 1GB
***Is nog niet verkrijgbaar in Nederland***
P.S. Ok ik snap dat er al veel discussie over SLI en X-fire en dat er hier op GoT al veel over geschreven is, maar waar het bij deze post om gaat is het nut van midrange Tri SLI.
Oja zie je type o's......sorry ik ben disllecktiez
en dames uiteraard!!!
Ik las dat ASUS een 9800GT heeft gelanceert die tri SLI ondersteunt. Dit is de eerste midrange kaart die (eindelijk) Tri SLI ondersteunt. Ik snap dat de aanschaf duur is, maar ik zie dit als een mooie manier om zo je systeem uit te breiden, koop bv. nu twee EN9800GT en zodra de prijs daalt prop je er een 3de bij. Op internet heb ik al even rond gekeken maar reviews zijn er niet....dus daarom hoor ik daar graag jullie mening over.
Maar wat wil ik nou met deze post.......
Het antwoord en het liefste een discussie op de volgende vragen:
-Heeft Tri SLI zin met midrange kaarten m.b.t prijs/prestatie?
-Heeft Tri SLI zin met midrange kaarten m.b.t schaling?
-Heb je liever 2 "low" high-end kaarten (bv 260GTX) in SLI dan 3 midrange kaarten in tri SLI?
-Wil je liever een Quad core cpu dan een duo core cpu? (vanwege de hoeveelheid data)
-Is midrange Tri SLI alleen maar een pats factor? (3 graka's is toch wel heel vet)
-Is 3x1GB beter dan 3x512MB? (dus effectief 1GB vs 512MB)
-Zouden niet alle kaarten (dus ook low end) Tri SLI moeten ondersteunen?
-Vind je dat Nvidia zich niet moet richten op Tri SLI maar meer op het combineren van kaarten
net als ATI? (dus X-fire met bv 4870 en 3850)
-Is Tri SLI wel (fatsoenlijk) door drivers te ondersteunen?
-Zou jij midrange Tri SLI overwegen?
Als je er nog een leuke statement tegen aan wil gooien dan zie ik dat graag!
En omdat plaatjes het altijd goed doen..........de EN9800GT 521MB
Ook surfen we graag.......op internet dan.....wave surfen lijkt me ook wel tof maar daar is dit niet het juiste forum voor.
EN9800GT 512MB
Pricewatch
EN9800GT 1GB
***Is nog niet verkrijgbaar in Nederland***
P.S. Ok ik snap dat er al veel discussie over SLI en X-fire en dat er hier op GoT al veel over geschreven is, maar waar het bij deze post om gaat is het nut van midrange Tri SLI.
Oja zie je type o's......sorry ik ben disllecktiez