Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP]Video streams spelen maar 3 sec.

Pagina: 1
Acties:

• Japie Gijs
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-11 14:37
Sinds een 2/3 weken heb ik een vreemd probleem met het afspelen van bijvoorbeeld filmpjes van youtube of dumpert (geldt eigenlijk voor alle sites die op zo'n manier video's aanbieden).

Hij laad alles eerst prima en meestal begint het filmpje ook gelijk met spelen, maar na 3 seconden stopt deze met spelen, terwijl het filmpje wel verder geladen wordt.
Klik ik dan ergens op de tijdlijn, dan begint ie daar gelijk te spelen, maar stopt ook na precies 3 seconden.

Eerste keer kwam ik er achter dat de oplossing was om Firefox (in dit geval) opnieuw te starten, dan werkt het weer voor onbepaalde tijd (laat ik zeggen 2 uur, dus af en toe gebeurd het meerdere malen per sessie), maar het probleem komt nog steeds terug. In IE7 en Chrome trouwens precies hetzelfde.

Wat kan er hier aan de hand zijn?

(XP, SP3, temp files/cookeis verwijderd, etc)

[ Voor 5% gewijzigd door Japie Gijs op 22-09-2008 23:15 ]

• Edgarz
  • Laatst online: 29-11 17:47

Edgarz

Tweako-active since1986

Klinkt als een probleem met een temp-file of buffer geheugen van de internetbrowser. Is er voldoende geheugen aanwezig in de PC (bekijk Taakbeheer eens als het gebeurt, wat is het geheugengebruik etc) of gereserveerd in de browserinstellingen? Verder geen last met afspelen van AVI's ofzo?

[ Voor 13% gewijzigd door Edgarz op 22-09-2008 23:48 ]

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Als het alleen om problemen met Flash-video gaat zou ik de flash player verwijderen en opnieuw installeren.

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
"Firefox flash stops after 3 seconds"
En wat zegt Google?
Google zegt: download Flash v10 of v11

En als je daarop zoekt, met de termen "firefox" en "video doesn't play", blijkt dit opeens hét antwoord te zijn.

PS: Je hebt toch niet écht SP3 verwijdert voor online te gaan zoeken zeker of zonder eens je Flash en/of Firefox proberen te updaten hé? :|

[ Voor 25% gewijzigd door Mizitras op 22-09-2008 23:56 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• Japie Gijs
  • Laatst online: 11-11 14:37
Ik ga flash opnieuw installeren, kijken wat ie dan doet.
Verder was dat SP3 stukje alleen ter info, dus niet verwijderd.
Firefox updaten is niet nodig, chrome en IE hebben het ook.

Verwijderd

heb ik idd ook wel eens last van 3 sec. spelen en daarna kapt ie er mee ik sluit meestal mn browser( FF3 ) en start hem opnieuw dan doet ie het gewoon weer

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Japie Gijs schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:40:
Ik ga flash opnieuw installeren, kijken wat ie dan doet.
Probeer als versie 9 weer problemen geeft, de beta van versie 10
Pagina: 1