Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag is de Samsung M150 uitgekomen in Nederland. Nog niet alle (web)winkels bieden hem aan, en de vraag is ook of hij wel zo'n succes gaat worden.

Afbeeldingslocatie: http://www.sneleengsm.nl/pics/gsm_groot/samsung_m150.jpg

Samsung M150 specificaties
Afmetingen: 107mm x 45mm x 13mm
Gewicht: 97 gram
Batterij standbytijd: 150 uur
Batterij spreektijd: 3.0 uur
Digitale camera: Ja, de M150 heeft een digitale camera.
MP3 speler: Ja, de M150 kan MP3 bestanden afspelen.
Videospeler: Ja, de M150 kan video's / films afspelen.
Bluetooth: Ja, de M150 kan verbinding maken via Bluetooth.
Wlan / Wifi: Nee, De M150 heeft geen WLAN / Wifi aan boord.
Uitbreidbaar geheugen: nee

Review van GSMreviews:
Jawel, de allernieuwste Samsung is er. De nieuwe M150 is door Samsung uitgebracht voor de normale gebruiker, die een telefoon nog steeds wil gebruiken om mee te bellen.

Het simpele model en het overzichtelijke bedieningspaneel maken het gebruik makkelijk. De functies van de telefoon zijn niet heel uitgebreid, maar we moeten in deze tijd nog steeds onthouden dat niet iedereen behoefte heeft aan alle nieuwe gadgets. Vooral bellen, gebeld worden, smsen en sms ontvangen staan bij dit type voorop. Samsung heeft zelfs de camera gelaten voor wat het jaren geleden was, dit model bezit een 0,3 mp camera met een maximale resolut van 640 x 640. Voor sommigen een reden om van deze telefoon af te zien, voor anderen een reden om de koop te overwegen.

Het apparaat is met al haar functies dan ook absoluut niet duur. In de losse verkoop verschijnt het toestel al voor € 73,-. Zelfs met een klein abonnement is deze telefoon al gratis te verkrijgen.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:50
lijkt me meer een toestel voor de wat oudere gebruikers onder ons, lekker overzichtelijk, makkelijk te bedienen, en niet al te duur.

Zelf zou ik hem niet kopen.

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Ik ben een beetje aan het pielen met dit ding;

*#JAVATEST# werkt, daarbij kan ik ook PPP UP via dat menu doen. en OTA serial. Wat me nog niet is gelukt is via Samsung XXXX Java Uploader er daadwerkelijk een bestand naar toe te pompen.

Momenteel probeer ik dit over Bluetooth, en heb dan ook PPP UP voor bluetooth gekozen. Ik zie dan ook via hcidump wat verkeer voorbij vliegen en binnen Softick dan ook daadwerkelijk de request binnen komen. Wat ik dan weer niet zie is dat als ik op serial download druk dat er uberhaupt een pakketje komt met een request, dat is op zich merkwaardig.

Ik denk momenteel nog dat de M150 de moeite waard is ;) Als dit echt Java kan draaien is het een perfecte appliance telefoon :)

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!