[Winrar] Filmbestanden openen in Kladblok?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:23

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik heb gezocht op dit probleem, maar m'n zoekkunsten laten me even in de steek lijkt het. Als ik vanuit een RAR-bestand bv. een AVI of MPG open, opent deze in Kladblok en niet in ZoomPlayer wat aan deze extensies is gekoppeld.

Het rare is, als ik WinRAR laat vragen waarmee 'ie moet openen geeft 'ie zelf al wel aan dat het gekoppelde programma voor deze extensies ZoomPlayer is. Toch opent 'ie ze vervolgens in Kladblok. Iemand enig idee?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-07 03:30
Toch maar even je associaties bekijken :+

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0rcist
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Is dat niet de geintegreerde file viewer van winrar waar je de film in opent... mischien eerst eens proberen uit te pakken naar je hardeschijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:03

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Wanneer je in WinRar voor 'View File' kiest, wordt-ie inderdaad gewoon als tekst geopend in de geïntegreerde fileviewer. Waarom pak je 'm niet gewoon uit?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:23

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Mad Marty schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 11:01:
Wanneer je in WinRar voor 'View File' kiest, wordt-ie inderdaad gewoon als tekst geopend in de geïntegreerde fileviewer. Waarom pak je 'm niet gewoon uit?
Het rare is dat ik voorheen (voordat ik m'n computer opnieuw had geïnstalleerd) gewoon op ENTER kon drukken (of dubbelklikken) en de AVI of MPG werd gewoon uitgepakt en vervolgens geopend in ZoomPlayer.

ZoomPlayer is gewoon m'n default mediaplayer, als ik op een AVI dubbelklik wordt deze ook gewoon in ZoomPlayer geopend.

Ik heb nu maar ingesteld dat WinRAR een external viewer moet gebruiken en heb ZoomPlayer ingesteld als externe viewer. Maar ik kan me niet herinneren dat ik dit eerder ook zo had ingesteld, maar goed ik geef toe - ik kan me vergissen en dat het voorheen dus ook zo was.

[ Voor 18% gewijzigd door Wildfire op 23-09-2008 12:17 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe