WOW verandering email na Hack account

Pagina: 1
Acties:

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 11:36
Nu bijna 1 jaar geleden is mijn WOW account gehackt en na ingame contact gehad te hebben met een gamemaster werd mijn account op freeze gezet. Blizzard wilde intern onderzoek doen omdat mijn hack een niet bekende hack was :| Al mijn items waren weg en uiteraard mijn 2000+ goud ook. Na de hack was ik er een beetje klaar mee en heb daar eigenlijk nooit meer iets aan gedaan.Van mijn geregistreerde email adres op de site www.wow-europe.com had ik de gegevens niet meer want mijn lieftallige ex-vriendin vond het nodig om mijn inlog gegevens te veranderen op hotmail.com.....vandaar ook ex, if you know what i meen :X Ik heb op hotmail.com geprobeerd mijn wachtwoord terug te krijgen maar dit is echt kansloos. Daarom heb ik op de WOW site mijn email adres veranderd maar op de 1 of andere manier was dat niet gesaved en nu kom ik dus niet meer aan mijn "nieuwe" inloggegevens omdat die nog steeds naar mijn oude hotmail adres worden toegestuurd. Ik heb inmiddels een aantal mailtjes gestuurd naar http://eu.blizzard.com/support/webform.xml maar hier krijg ik geen antwoord op. Nou heb ik vanmiddag telefonisch contact gehad met Blizzard en zij vertelde mij dat ik via http://eu.blizzard.com/support/webform.xml mijn email adres ook kan veranderen via Account security/Compromise. Hier krijg je dan ook een optie om je nieuwe email account te laten registreren als zijnde nu actieve email adres . Na dit nu 3x gedaan te hebben krijg ik nog steeds geen mail terug en ik vraag me dan ook af of ik dit wel goed doe? Ik volg de instructies en vul alles in naar waarheid....dus ook mijn CD key en answer to secret question. Is het gebruikelijk dat het zo lang duurt voordat ik eindelijk eens een reply krijg? Heel verhaal, sorry daarvoor maar ik wil nu eindelijk eens mijn "nieuwe" inlog gegevens binnenkrijgen.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik denk niet dat tweakerrs hier heel veel mee kunnen, en vrees dus dat je morgen (weer) contact met Blizzard op moet nemen...

@onder: "veel mee kunnen" kun je dubbel opvatten. Ik doelde op het "je ermee kunnen helpen" ;)

[ Voor 28% gewijzigd door TheZeroorez op 22-09-2008 21:58 ]

• MetalPool
TheZeroorez schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:38:
Ik denk niet dat tweakerrs hier heel veel mee kunnen, en vrees dus dat je morgen (weer) contact met Blizzard op moet nemen...
Nou ja in deze gaat het er niet om of tweakerss hier wat aan hebben, ik stel de vraag juist om te vragen of mensen dit hebben meegemaakt. Puur om informatie in te winnen wat betreft eventuele wachttijden of misschien doe ik juist iets niet goed :? Ik heb een probleem en vraag mensen om hulp....daar is deze room toch voor?

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Donnas-A schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:49:
[...]

Nou ja in deze gaat het er niet om of tweakerss hier wat aan hebben, ik stel de vraag juist om te vragen of mensen dit hebben meegemaakt. Puur om informatie in te winnen wat betreft eventuele wachttijden of misschien doe ik juist iets niet goed :? Ik heb een probleem en vraag mensen om hulp....daar is deze room toch voor?
klopt,

je kan ook naar blizzard bellen, dan kan ze aan de telefoon het email adres aanpassen misschien ?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Donnas-A schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:41:
Van mijn geregistreerde email adres op de site www.wow-europe.com had ik de gegevens niet meer want mijn lieftallige ex-vriendin vond het nodig om mijn inlog gegevens te veranderen op hotmail.com.....vandaar ook ex, if you know what i meen :X
Ik zie het niet zo. Wat heeft ze dan veranderd? Je wachtwoord?

[offtopic]Je hebt het uit gemaakt met je vriendin omdat ze de gegevens van je emailadres heeft veranderd?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mailtjes (ook automatische) van zulke grote organisaties kunnen wel even op zich laten wachten. Geduld dus.

• MetalPool
Betthen schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:20:
[...]

klopt,

je kan ook naar blizzard bellen, dan kan ze aan de telefoon het email adres aanpassen misschien ?
Dat heb ik ook geprobeerd maar die lijn was gisteren 12 uur bezet en ze zetten je dan ook niet in de wachtrij en de verbinding verbreekt dan gewoon.....Toen heb ik de technical support gebeld en hij legde mij uit hoe ik het op de eu.blizzard.com site kon veranderen. Dat heb ik nu dus ook gedaan maar ook hier heb nog geen antwoord op via de mail.
Noork schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:38:
[...]

Ik zie het niet zo. Wat heeft ze dan veranderd? Je wachtwoord?

[offtopic]Je hebt het uit gemaakt met je vriendin omdat ze de gegevens van je emailadres heeft veranderd?
Ja ze had mn wachtwoord veranderd. Op de hotmail site probeer ik m te veranderen maar dat lukt me niet echt......En het was inderdaad 1 van de redenen waarom het over is gegaan ja...stukje vertrouwen zeg maar.
Exorcist schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 11:09:
Mailtjes (ook automatische) van zulke grote organisaties kunnen wel even op zich laten wachten. Geduld dus.
Ja ik denk dat het even afwachten is....maar ja 4 dagen vind ik opzich toch wel redelijk lang.
Zoals ik al eerder zei....ik heb de instructies gevolgd die mij telefonisch door zijn gegeven, maar ook hier wacht ik nog steeds op een reactie via de mail. 8)7

• MetalPool
TheZeroorez je mag hier een slotje opgooien. Ik heb inmiddels eindelijk een mail gehad van Blizzard en ik kan weer inloggen. Mocht even duren maar dan heb je wel wat!

Pagina: 1