Hallo iedereen,
Ik ben een systeem aan het maken waardoor je nieuwsbrieven vanaf de website kan verzenden. In principe lukt dat allemaal wel, maar ik als ik lange tijd geen mail meer heb verstuurd, geeft dat een error op alle mailadressen. Als ik dan manueel weer inlog op mijn gmail-account, lukt het weer wel, ook al log ik daarna weer uit. Ik begrijp niet hoe dit komt en moet zeker opgelost geraken, want zo kan ik geen site uit handen geven.
Het versturen van de mails gebeurt met phpMailer en zit in een loop die de adressen overloopt.
Alvast bedankt voor de hulp !!
Ik ben een systeem aan het maken waardoor je nieuwsbrieven vanaf de website kan verzenden. In principe lukt dat allemaal wel, maar ik als ik lange tijd geen mail meer heb verstuurd, geeft dat een error op alle mailadressen. Als ik dan manueel weer inlog op mijn gmail-account, lukt het weer wel, ook al log ik daarna weer uit. Ik begrijp niet hoe dit komt en moet zeker opgelost geraken, want zo kan ik geen site uit handen geven.
Het versturen van de mails gebeurt met phpMailer en zit in een loop die de adressen overloopt.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
| // Print out result //include phpmailer include("phpMailer/class.phpmailer.php"); //set array $emailArray = array(); while($row = mysql_fetch_array($result)){ $emailArray[] = $row['email']; //leegmaken $mailingTextArea = ""; //$_POST toevoegen $mailingTextArea .= $_POST['mailingTextarea']; //footer toevoegen vlak voor versturen: $mailingTextArea .= '<p align="center"><a href="http://xxxxxxx.xx/unsubscribe/'.$row['code'].'">** Unsubscribe **</a></p>'; $mail = new PHPMailer(); $mail->IsSMTP(); // telling the class to use SMTP $mail->Host = "ssl://smtp.gmail.com"; // SMTP server $mail->Port = 465; $mail->SMTPAuth = true; $mail->Username = $gMailId; $mail->Password = $gMailPassword; $mail->From = "xxxxxxxxx@gmail.com"; $mail->FromName = "xxxxxxx"; $mail->AddAddress($row['email'],'Jou...'); $mail->Subject = "$mailingTitle"; // Geef aan dat het een HTML mail betreft $mail->IsHTML(true); $mail->Body = nl2br($mailingTextArea); $mail->AltBody = strip_tags($mailingTextArea); $mail->WordWrap = 500; //verzenden: if(!$mail->Send()) echo "There has been a mail error sending to " . $row["email"] . "<br>"; // Clear all addresses and attachments for next loop $mail->ClearAddresses(); } |
Alvast bedankt voor de hulp !!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 22:39 . Reden: verbergen url ]