Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
Verwijderd
dat voorbeeld is wel errug vaag zeg...
wat is nou precies de bedoeling ervan?
Als ze Dolby Digital (4.0 of 5.1, of welke surroundvorm dan ook) bedoelen: waarom wil je dat in WinAmp afspelen?
Verder is dat linein:// truuckje wel geinig, kan je gewoon je linein broadcasten via ShoutCast
wat is nou precies de bedoeling ervan?
Als ze het hier over het analoge Dolby Surround hebben, dan hoef je daar niets voor te doen, dat zit in de bron gecodeert, en je merkt er alleen wat van als het geluid door een Dolby Surround (Pro Logic) decoder gaat...How to get H+ Surround sound using Winamp.
Als ze Dolby Digital (4.0 of 5.1, of welke surroundvorm dan ook) bedoelen: waarom wil je dat in WinAmp afspelen?
Verder is dat linein:// truuckje wel geinig, kan je gewoon je linein broadcasten via ShoutCast
Als dxr3 bezitter vind ik dit toch wel een handige site, vooral dat gedeelte om het analoge volume wat op te pompen
Ik zat me namelijk al af te vragen, of dat normaal was of dat mijn dvdspeler niet 100% was.
Bedankt
Ik zat me namelijk al af te vragen, of dat normaal was of dat mijn dvdspeler niet 100% was.
Bedankt
Ik ben niet nieuwsgierig; ik ben alleen maar benieuwd.