Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Wat een prachtige serie, echter vind ik #9 helaas vanwege het HDR effect niet bij de rest van de serie passen. Foto 1 lijkt overigens een klein beetje scheef te staan?
7 is ook een prachtige foto, lijkt wel surrealistisch, gewoon gerendered
Voor mij is foto 2 de mooiste, mede door de poel met water, geeft een mooie reflectie en maakt de foto an sich interessanter dan wanneer er een witte massa onderin was geweest
Top!
7 is ook een prachtige foto, lijkt wel surrealistisch, gewoon gerendered
Voor mij is foto 2 de mooiste, mede door de poel met water, geeft een mooie reflectie en maakt de foto an sich interessanter dan wanneer er een witte massa onderin was geweest
Top!
nummer 7 en die laatste natuurlijk, geweldig!!!
voor de rest, ik ben geen landschap man, dus ga er weinig over zeggen!
(L) #9
(kom btw net terug van de oost-kust;))
voor de rest, ik ben geen landschap man, dus ga er weinig over zeggen!
(L) #9
(kom btw net terug van de oost-kust;))
Zijn die foto's eetbaar?
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.
Nette platen hoor.
Antelope Canyon en die Horse shoe bend zijn verplichte nummertjes natuurlijk
Antelope Canyon en die Horse shoe bend zijn verplichte nummertjes natuurlijk
This too shall pass
Verwijderd
Ondanks alle lovende woorden van diegene die voor mij reageerden, moet ik zeggen dat ik totaal niet kapot ben van de serie. Ik zou het dan ook geen showcase noemen. Mijn commentaar:
#1: kiekje, vooral jammer van de uitgebeten lucht. Lucht kun je natuurlijk (zonder PS) niet uitkiezen, maar wat wolken zou deze foto interessant maken.
#2: de foto zou interessanter zijn geweest wanneer deze in portrait mode zou zijn genomen. Links voegt weinig toe en met portrait had je meer uit de kiezels kunnen halen.
#3: Ook deze zou interessanter zijn geweest in portrait mode. Meer details van de "cracks" in the zoutvlakte.
#4: Leuk, maar lucht zou veel meer toevoegen. (btw, goede sensorvlek links boven de berg)
#5: niet meer dan een simpele foto voor mij (+ ook hier de sensorvlek). Uitgebeten lucht
#6: hetzelfde als 5
#7: technisch goede foto. Ik had alleen hier eens een andere compositie van iemend verwacht. Dit is natuurlijk een zeer bekend plaatje op het net.
#8: the horseshoe. Jammer van dat blok rechts, maar daar kun je waarschijnlijk niet omheen, wel?
#9: yes, clouds! Ben benieuwd of de zonnestralen ook op deze manier naar voren komen in de non HDR versie.
#1: kiekje, vooral jammer van de uitgebeten lucht. Lucht kun je natuurlijk (zonder PS) niet uitkiezen, maar wat wolken zou deze foto interessant maken.
#2: de foto zou interessanter zijn geweest wanneer deze in portrait mode zou zijn genomen. Links voegt weinig toe en met portrait had je meer uit de kiezels kunnen halen.
#3: Ook deze zou interessanter zijn geweest in portrait mode. Meer details van de "cracks" in the zoutvlakte.
#4: Leuk, maar lucht zou veel meer toevoegen. (btw, goede sensorvlek links boven de berg)
#5: niet meer dan een simpele foto voor mij (+ ook hier de sensorvlek). Uitgebeten lucht
#6: hetzelfde als 5
#7: technisch goede foto. Ik had alleen hier eens een andere compositie van iemend verwacht. Dit is natuurlijk een zeer bekend plaatje op het net.
#8: the horseshoe. Jammer van dat blok rechts, maar daar kun je waarschijnlijk niet omheen, wel?
#9: yes, clouds! Ben benieuwd of de zonnestralen ook op deze manier naar voren komen in de non HDR versie.
Wauw, geweldig serie. Het lijkt op het eerste gezicht wat onsamenhangend omdat je op zoveel verschillende locaties bent geweest. Nummer 7, kan haast niet geloven dat het een foto is, erg mooi gedaan. Mooi vind ik ook dat hoeveel foto 4 de enige foto is waar ik enig teken van beschaving zie en ook meteen de foto is die het beste de "verlatenheid" van het gebied laat zien. Het enige wat ik persoonlijk anders zou doen, ik zou bij foto 1 wat meer naar voren gaan staan, zo vang je denk ik wat beter de diepte van de vallei(maar misschien pakt dat verkeerd uit hoor, het is evengoed een mooie foto
)
Het is denk ik mijn eerste post op dit forum dus heb er nog niet al teveel verstand van. Hoop wel ooit nog eens een mooie test of showcase online te kunnen gooien.
Het is denk ik mijn eerste post op dit forum dus heb er nog niet al teveel verstand van. Hoop wel ooit nog eens een mooie test of showcase online te kunnen gooien.
2600K - 4.6G|8GB 1333|P8P67 EVO|Club3D 4870 1G OC|2x 2493HM|DasKeyboard Ultimate|Logitech G5|Lian-Li PC-A71b + demping|Intel 510 120G|WD Black 1TB + Green 2TB|Be-Quiet P7-Pro 850W|Xonar D2x|Phonar Ethos R 100G EdMa|Music Hall DAC25.3 + A15.2|AKG K701
Bij #7 denk ik gelijk "Indiana Jones".... 
Mooie serie. Waren die luchten echt zo blauw of heb je een filter gebruikt?
Mooie serie. Waren die luchten echt zo blauw of heb je een filter gebruikt?
Wat heb je met 8 gedaan? Volgens mij is het een beetje te donker en te rood gemaakt?
Verwijderd
Schitterende serie! alleen 8 vind ik een beetje vreemd qwa licht en kleuren en 9 had zou ik graag groter willen zien, past niet helemaal in de serie maar wel een geweldige plaat!

Wat een geweldige foto's! Echt mooi gedaan 
offtopic: Waar precies op de westkust mag ik vragen?
Yosemite -> Death Valley -> -> Bryce Canyon -> Cottonwood Canyon road -> Antelope Canyon -> Horseshoe Point -> Grand CanyonEmile_14 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:53:
Wat een geweldige foto's! Echt mooi gedaan
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
qless schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:33:
Yosemite -> Death Valley -> -> Bryce Canyon -> Cottonwood Canyon road -> Antelope Canyon -> Horseshoe Point -> Grand Canyon

Te gek zeg. Ik krijg helemaal zin om te gaan. Wat mooi uitkomt, want de planning is dat ik met mijn vriendin eind maart 2009 ook die kant op ga.
Pagina: 1