Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Vensters naast elkaar schikken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Nu ik een breedbeeld monitor in mijn bezit heb, is het erg fijn om meerdere vensters naast elkaar te hebben staan (bijv. MS Word en firefox).

Maar als ik op "vensters naast elkaar schikken" druk (rechtermuisknop bij taakbalk), dan komt er altijd een lege plek bij.. (waardoor ik dus een deel van mijn bureaublad zie).

Dus stel dat ik MS Word en firefox open heb, ik druk op de knop, en dan krijg je dus MS Word, firefox, en een lege plek.. En dan wordt alles best wel smal en heeft het niet echt nut meer.. En nee.. zo breed is mijn monitor ook weer niet...

Mijn vraag: hoe krijg ik die lege venster weg? |:(

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Leeg venster? Heb je een screenshot?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja niet echt een venster maar gewoon een lege plek waardoor ik een deel van mijn bureaublad zie..

Afbeeldingslocatie: http://eduweb.hhs.nl/~07004206/vensterbug.JPG

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 17:17 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je hebt blijkbaar nog ergens een hidden Window staan ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Pfft.. wat irritant.. Ik heb nu ATI tray, razer tray en gigabyte DES gesloten.. maar windows ziet nog steeds 1 hidden window..

Waar kan ik zien welke hidden is?
cmd -> services? Of taakbeheer?

edit: wow! ik had net taakbeheer (ctrl-alt-del) en Dev-C++ open, ik drukte op "Vensters naast elkaar schikken" en toen; bam!1 sloeg mijn pc inneens af..en herstartte zichzelf 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 17:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost.. Dev-C++ nam blijkbaar 2 vensters in beslag ofzo.. Ik gebruik nu codeblox en nu doet ie het wel goed..
Pagina: 1