Kan ik login tijden terug halen uit de server ?

Pagina: 1
Acties:

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Mijn klant geeft aan dat iemand op een ander filiaal regelmatig aan de late kant komt...het verzoek was dan ook om inzage te geven waneer de medewerker zich binnen het domein aanmelde.

Ik heb in het login script de volgende regel toegevoegt (wat super werkt):
ECHO User Logged (off\on) @ %TIME% %DATE% >> \\server\share\%username%.txt

Maar..

Nu wil hij de gegevens hebben van de afgelopen 2 weken en ik heb echt geen idee waar dat te vinden en of er een mogelijkheid voor is :)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Heb je al gekeken in het eventlog onder beveiliging/security?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als het geaudit werd, en je logs niet bij vol overschrijven misschien.
Het wordt iig niet binnen AD als historie bijgehouden zoals jij het nu wil hebben. Enige methode is als je de auditing op orde had :)
Over welke versie van Windows hebben we het verder, en zoals je wel weet zien we hier graag dat je zelf moeite doet. Wat heb je al ondernomen om dit op te lossen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-02 22:58
pas je logon script zo aan dat hij de datum in de bestandsnaam verwerkt. dan maakt hij gewoon iedere dag een andere log aan. maak je weer via policy een scheduled task om om de zoveel tijd die map op te schonen met files ouder dan bijv 2 maanden.

Inventaris - Koop mijn meuk!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Anders lees je even zijn vraag. Met een aanpassing van het loginscript ga je echt de afgelopen twee weken niet terughalen hoor :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2025
Ik zou sowieso niet veel waarde hechten aan inlogtijden. PC aan laten staan = geen verse login. Kun je beter met een kloksysteem werken..

- hardware always changes.. -

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-01 20:31
Toegangspasjessysteem. Ook goed in bij te houden wanneer werknemers het pand binnen komen. Nagenoeg hetzelfde principe als een kloksysteem.

AULXJMHR

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Het is inderdaad zo dat een inlog uitgesteld kan worden omdat je niet direct je pc aandoet maar ... gezien het feit er vaak een aantal uur in zit en men elkaar dekt valot het op :) men is dan telefonisch niet bereikbaar maar wel aanwezig :P

Het terug halen bleek na vele zoeken gewoon niet mogelijk tenzij je de gehele logboeken door wilt bladeren en dat is het toch niet...

[ Voor 40% gewijzigd door motormuisje op 01-10-2008 22:37 ]

Pagina: 1