Ik heb een formulier wat ik dynamisch opbouw op het moment dat ik mijn drag en drop beeindigd heb boven een blok wat daar op reageert. Daarin worden een paar zaken gevraag en dat kan dan vervolgens weer verder verwerkt worden. Dit met de volgende code:
Op het moment dat ik het formulier zie, kan de textfield niet invullen, en reageren de buttons helemaal niet (er zit natuurlijk geen actie onder maar je zou hem wel moeten zien veranderen) als ik er met links op klik. De SELECT werkt wel. Als ik met rechts klik, dan werken ze wel behalve de SELECT. Als ik een alert functie koppel aan een van de knoppen, dan alert hij als ik er op klik (maar de button beweegt niet).
Ik heb de oorpsronkelijke DIV al in een FORM veranderd, dat heeft dus niet geholpen. Ik heb geen lege DIV's gebruikt of dat soort trucs waardoor hij misschien ergens onder zou kunnen liggen. De volgende css heb ik gebruikt:
Waar zou ik nog aan kunnen denken?
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
| function showHourBlockInput() { var werkzaamhedenVerleden = new Array(); werkzaamhedenVerleden[0] = "Bouwen volgens FTO"; werkzaamhedenVerleden[1] = "Update aan server software gedaan"; werkzaamhedenVerleden[2] = "- SAE400839 opgelost\n- ERT945400 bijgesch..."; werkzaamhedenVerleden[3] = "Ticket 9876 en 9445 opgelost"; werkzaamhedenVerleden[4] = "Klant belde met een probleem bij het invul..."; var hourBlockInput = document.createElement('FORM'); hourBlockInput.className = "hourBlockInput"; var hourBlockInputTitle = document.createElement('H2'); hourBlockInputTitle.appendChild(document.createTextNode('Schrijf uren op project ' + draggedProject.getName())); hourBlockInput.appendChild(hourBlockInputTitle); var werkzaamhedenLabel = document.createElement('LABEL'); werkzaamhedenLabel.appendChild(document.createTextNode('Beschrijf je werkzaamheden')); hourBlockInput.appendChild(werkzaamhedenLabel); var werkzaamhedenInput = document.createElement('TEXTAREA'); //werkzaamhedenInput.appendChild(document.createTextNode("blaat")); hourBlockInput.appendChild(werkzaamhedenInput); var vorigeWerkzaamhedenLabel = document.createElement('LABEL'); vorigeWerkzaamhedenLabel.appendChild(document.createTextNode('Of selecteer een van de vorige werkzaamheden verricht aan dit project')); hourBlockInput.appendChild(vorigeWerkzaamhedenLabel); var voorgaandeWerkzaamhedenSelect = document.createElement('SELECT'); voorgaandeWerkzaamhedenSelect.appendChild(document.createElement('OPTION')); for (var t = 0; t < werkzaamhedenVerleden.length; t++) { voorgaandeWerkzaamhedenSelect.appendChild(createOption(t, werkzaamhedenVerleden[t])); } hourBlockInput.appendChild(voorgaandeWerkzaamhedenSelect); okButton = document.createElement("BUTTON"); okButton.type = "button"; cancelButton = document.createElement("BUTTON"); cancelButton.type = "button"; hourBlockInput.appendChild(okButton); hourBlockInput.appendChild(cancelButton); okButton.value = "Werkzaamheden toevoegen"; cancelButton.value = "Urenblok niet opslaan"; okButton.appendChild(document.createTextNode("Werkzaamheden toevoegen")); cancelButton.appendChild(document.createTextNode("Urenblok niet opslaan")); document.getElementsByTagName('BODY')[0].appendChild(hourBlockInput); } |
Op het moment dat ik het formulier zie, kan de textfield niet invullen, en reageren de buttons helemaal niet (er zit natuurlijk geen actie onder maar je zou hem wel moeten zien veranderen) als ik er met links op klik. De SELECT werkt wel. Als ik met rechts klik, dan werken ze wel behalve de SELECT. Als ik een alert functie koppel aan een van de knoppen, dan alert hij als ik er op klik (maar de button beweegt niet).
Ik heb de oorpsronkelijke DIV al in een FORM veranderd, dat heeft dus niet geholpen. Ik heb geen lege DIV's gebruikt of dat soort trucs waardoor hij misschien ergens onder zou kunnen liggen. De volgende css heb ik gebruikt:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| .hourBlockInput { top: 200px; left: 200px; width: 350px; padding: 4px; border: medium solid black; background-color: #EEE; position:absolute; z-index: 20; } .hourBlockInput TEXTAREA, SELECT { width: 340px; } .hourBlockInput TEXTAREA { height: 100px; } |
Waar zou ik nog aan kunnen denken?
iOS developer