Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

programma zoeken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen van tweaker, ik had een vraag waar ik het antwoord niet op kan vinden omdat ik niet weet hoe het programma heet.

Ik ben opzoek naar een programma die ik op de pc instaleer waardoor als ik iets download het zodra ik de pc afsluit er vanaf is, ik weet dat het bestaat omdat mijn ex dat vroeger ook op de pc had(had haar vader erop gezet voor veiligheid zodat ze geen domme dingen op de pc kon downloaden)

Ik wil dit programma op de pc onder zetten omdat dit de pc van mijn ma is, alleen ze heeft niet zoveel verstand van computers(speelt alleen spelletjes hyves en msn) dus om de week kan ik de pc leeg gooien omdat er van alles op staat (onzinnige dingen dus) daarom zou het handig zijn als ik dat programmatje had zodat die dingen er automatisch vanaf gegooid worden:)

Ik hoop niet dat ik jullie teveel tot last ben met deze vraag, ik weet alleen bij god niet waar ik deze vraag anders kan stellen.

Ik hoor het wel van jullie:)

Met Vriendelijke groet
D.Timmermans

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:25
Zoek eens op 'reborn' kaart met bijbehorende software :)

Specs

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Foxl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Of je zet iedere keer met Ghost een image terug, zie http://www.symantec.com/themes/ghost/index.jsp

I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, maar dat is niet wat ik zoek, dat was een klein programma gewoon te downloaden op internet, ik baal echt als een stekker dat ik niet meer weet hoe dat progje heet, maar toch bedankt voor de snelle reactie's jullie zijn super _/-\o_

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:55
Heet het pakket wat jij zoekt niet DeepFreeze ofzoiets ?

Verwijderd

Topicstarter
NL_NaToR schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:25:
Heet het pakket wat jij zoekt niet DeepFreeze ofzoiets ?
Ja dat is het bedankt:D

Dit topic kan gesloten worden reden: antwoord gegeven

Bedankt Mensen _/-\o_
Pagina: 1