gaat dit werken ?????

Pagina: 1
Acties:

• kweetnie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:49
Een kassie van aopen H300a (145W) met daarin 1ghz intel(ja ik heb ook liever AMD maar helaas die trekt zeker teveel prik) gforce2,45 gb hd,SB live,256MB,trueX 72 en dan het plankie ASUS CUSL2-M.

Nou is natuurlijk de vraag ga ik hiermee uitkomen ?? op trekt dit ook al teveel prik ?

heeft iemand een idee hoeveel prik alle losse onderdelen trekken ? en dan ook in vergelijking met een TB 1,2 ghz en een ASUS A7VI-VM.

Of heeft iemand hier een hele andere oplossing voor en dan natuurlijk nog wel opdeze snelheid en in een heel klein kassie.

Thx

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 17:49

En1

ik denk niet dat je voeding dat red..
moet min 250W zijn maar als je goed wil hebbe toch 300W

Maximum effort - Deadpool

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

je zou het kunnen proberen.. je merkt het snel genoeg.. ik zou een andere voeding halen maar het is jou keuze....

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• kweetnie
die gedachte heb ik ook al maar het gaat er juist om dat dit alles in een zo klein mogenlijk kassie komt en die aopen H300a is heel erg klein :)

Ik neem nogal vaak mijn pc mee en ik ben het een beetje zat om die HQ-08 mee te slepen.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Maar is die voeding dan ook zoveel kleiner dan normale voedingen? Zo niet, kun je er dus gewoon een 300W in doen ...

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• kweetnie
ik vind het nogal een duur geintje om ff te proberen, ik bedoel dan moet ik het kassie en de intel en het moederbord kopen, de rest heb ik al wel maar ja toch een boel centen als het niet blijkt te werken.

en in snelheid ga ik erop achteruit aangezien ik nu in een HQ-08 een TB 1200 heb zitten met de rest wat in mijn post stond.

Dus het gaat me echt om zo klein en licht mogelijk, maar dan toch zeker wel met een minimale achteruit gang in snelheid.

En in dat kassie is geen ruimte voor een 300 watt voeding :'(

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Meestal zijn die 300W voedingen best klein, maar met 250 trek je het denk ik ook, misschien zelfs 235, en die zijn behoorlijk klein te krijgen. Anders voeding extern monteren?

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1