1,8" PATA waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

• ShaiNe
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-01 08:36
Mijn vraag is simpel; wie weet een online winkel waar ik een 1,8" PATA hdd kan kopen? Op google vind ik niets, in de pricewatch ook niet en bij salland, azerty, zercom, coolprices, alternate en 4launch heb ik ook al gezocht en niet gevonden.

Of de schijf nu op 4200 of 5400 rpm draait, speelt allemaal geen rol. Het moet gewoon een 1,8" schijf zijn met een IDE PATA aansluiting. De hdd moet wel naar België verzonden kunnen worden.

alvast bedankt!

• Running_Cow
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Probeer eens een website als marktplaats of speurders om nog een pata 1,8" op de kop te tikken.

U.P.L.I.F.T.I.N.G.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Idd of eBay. Volgens mij genoeg van dat spul te vinden.

Ook op Google vind je genoeg: http://www.google.com/search?q=1.8+inch+harddisk

Verwijderd

Zitten veel in compacte externe hd's, ik zag ze pas nog in een shop staan maar weet alleen niet waar. Zal even zoeken.

• enakje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10-2025
Ze zitten ook in de iPods met harde schijven. Als je op ebay zoekt naar bv 'iPod 40gd hard drive' zoekt kom je er wel een paar tegen.

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-02 12:30

Pathogen

Shoop Da Whoop

Overigens kun je uit andere HDD mp3 spelers vaak zoiets halen. Ik heb pas mijn Philips PSA615 uit elkaar gesloopt met als resultaat een microdriveje van 6gb, weliswaar met CF interface, maar dat is met een verloopje ook te fixen.
Pagina: 1