Ik heb hier een HD3870 x2 met daarop een HP w2408h monitor op de een dvi uitgang en een plasma tv op de andere dvi uitgang. Alles werkt goed alleen wanneer ik beide schermen aan heb en ik zet de TV aan dan raakt mijn computermonitor (primaire beeldscherm) ongeveer een minuut helemaal de weg kwijt. Het beeld wordt steeds zwart en de muis wordt elke keer gecentreerd. Zo blijft hij ongeveer een minuut bezig, ik zie af en toe ook een balonnetje uit het systeemvak komen, maar ik kan niet lezen wat er in staat omdat hij te snel weer weg is. In het begin gaf de pc ook wel eens de melding dat het kleurschema gewijzigd was.
Heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe het op te lossen is?
edit: Kleine aanpassing, het aan en uit gaan van de monitor duurt het langst als de TV aangezet wordt (langer dan een minuut) Wanneer ik de tv uit zet blijft het scherm van de computermonitor even zwart (5 sec) en daarna kan ik weer verder werken.
Heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe het op te lossen is?
edit: Kleine aanpassing, het aan en uit gaan van de monitor duurt het langst als de TV aangezet wordt (langer dan een minuut) Wanneer ik de tv uit zet blijft het scherm van de computermonitor even zwart (5 sec) en daarna kan ik weer verder werken.
[ Voor 19% gewijzigd door SaN op 23-09-2008 00:50 ]