Hallo, vorige week starte ik mijn computer op en had ik allemaal vage strepen in het beeld tijdens het opstarten en wanner hij windows vista opstarten bleven de strepen in het beeld staan. De beeldresolutie blijft ook op de laagste stand en de kleuren willen niet hoger dan 4bit.
Ik heb toen me drivers geupdate en systeemherstel gedaan. In apparaatbeheer staat dat mijn videokaart ( Gainward nvidia 8800gtx) problemen code 43 en daarom uitgeschakeld.
Ik heb gelezen dat het misschien stof kan zijn op de kaart en dat je dit kan verwijderen met een bus met perslucht. Dit ben ik van plan om vanmiddag te gaan doen, maar dit is misschien niet de oplossing.
Computer details.
Windows Vista premium
Nvidia 8800 gtx (175.* driver)
Intel dualcore e6600
Conroe 1333
2gb ram geheugen
Dit is een foto die ik van het beeldscherm heb gemaakt:
Ik heb toen me drivers geupdate en systeemherstel gedaan. In apparaatbeheer staat dat mijn videokaart ( Gainward nvidia 8800gtx) problemen code 43 en daarom uitgeschakeld.
Ik heb gelezen dat het misschien stof kan zijn op de kaart en dat je dit kan verwijderen met een bus met perslucht. Dit ben ik van plan om vanmiddag te gaan doen, maar dit is misschien niet de oplossing.
Computer details.
Windows Vista premium
Nvidia 8800 gtx (175.* driver)
Intel dualcore e6600
Conroe 1333
2gb ram geheugen
Dit is een foto die ik van het beeldscherm heb gemaakt: