Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Muis hangt na enkele seconden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een herinstallatie van een PC (Dell Optiplex GX260) met WinXP SP2 en verder de aanbevolen drivers van de Dell website; blijft iedere willekeurige usb- en ps2-muis die ik inplug na een seconde of 3 hangen.

Het rode lampje onderop blijft maximaal branden, ookal til ik de muis op. Normaalgesproken zou die dan iets zachter gaan branden, omdat de muis dan denkt niet gebruikt te worden.

Kortom, tijdens initialisatie van de muis doet hij het heel kort. Daarna weigert hij dienst.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

-ET-

Phone Home

nog extra software geinstalleerd voor de muis (logitech setpoint oid?)

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:41

World Citizen

FreeReef.nl

Laat ook maar

[ Voor 97% gewijzigd door World Citizen op 22-09-2008 12:32 ]

FreeReef.nl

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Is het echt alleen de muis of de hele PC ? Probeer anders eens een andere XP installatiebron uit, want misschien zit daar een fout in de drivers op de CD.

Was het overigens ook al voordat je de extra drivers van Dell installeerde?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb verder geen additionele drivers geïnstalleerd. Het probleem doet zich immers met allerlei verschillende muizen voor; zowel USB als PS/2. Het betreft uitsluitend de muis, de rest werkt perfect. Het probleem deed zich direct al voor, dus ook voor het installeren van de Dell-drivers.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Probeer ook eens met een Linux live-cd.
Pagina: 1