Ik zag zojuist dat er na elke afbeelding in reviews: Tweakers.net 10 jaar: Op bezoek in de Huiskamer twee enters volgen. Omdat er voorafgaand aan elke abeelding 1 enter zit, lijkt me dat erna ook 1 enter zou moeten volgen.
Volgens mij is op pagina 2 ook de center-tag van het laatste plaatje niet (goed) afgesloten, want het laatste stukje tekst staat gecentreerd.
The devil is in the details.
Misschien een tikkie off-topic maar wel in dezelfde review:
Ik vind het ook vreemd dat als ik op Dennie's naam klik bovenin, ik dit zie:
Ik vind het ook vreemd dat als ik op Dennie's naam klik bovenin, ik dit zie:
http://tweakers.net/plan/crew/271Onbekend crewlid
Er kon geen crewlid met rugnummer 271 gevonden worden.
Saved by the buoyancy of citrus
Alles weer verholpen, al kon ik geen dubbele enters onder de images ontdekken
Hmm, de dubbele enters zijn nu inderdaad weg. (Wellicht weggehaald door iemand anders?) In reviews: Tweakers.net 10 jaar: De hostinggeschiedenis 1998 - 2001 zag ik zojuist ook nog wat dubbele enters na afbeeldingen.Wilbert de Vries schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:57:
Alles weer verholpen, al kon ik geen dubbele enters onder de images ontdekken
De dubbele enters in het hostingartikel heb ik ook opgelost.
Off-topic, maar wel zelfde review:
Fout is zo klein dat ik er geen nieuw topic over wil starten
Mogelijk zal de naam van dat ene mysterieuze subforum, de Huiskamer, ze een paar keer opvallen en misschien willen ze we eens weten hoe het er daar aan toe gaat, tussen al die doorgewinterde tweakers.
Een elletje (l) vergeten?
Fout is zo klein dat ik er geen nieuw topic over wil starten
Mogelijk zal de naam van dat ene mysterieuze subforum, de Huiskamer, ze een paar keer opvallen en misschien willen ze we eens weten hoe het er daar aan toe gaat, tussen al die doorgewinterde tweakers.
Een elletje (l) vergeten?
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
Daar is een apart topic voor: Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 28
The devil is in the details.
Pagina: 1