Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech Hot Keys "Play/Pauze Bug" (Winamp)

Pagina: 1
Acties:

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Beste,

Ik ben er helemaal moedeloos van. Waarschijnlijk kennen meer mensen dit probleem.

Op een Logitech Multimedia Keyboard (in mijn geval de MX3000) zitten wat sneltoetsen om bijvoorbeeld media te besturen. Speciale knoppen voor bv Play, Stop, Next, Prev, Vol+ , Vol-

Wanneer ik een nummer aan zet, dmv op play te klikken in Winamp dan begint het nummer te spelen.
Als ik vervolgens op het keyboard op Play/Pauze druk, begint hij het nummer opnieuw af te spelen ipv het nummer op pauze te zetten.

Echter... als ik op mijn keyboard op de knop Play/Pauze druk om een nummer aan te zetten
En vervolgens het nummer via de knop op het keyboard weer op pauze zet, gaat alles wel goed.

Het lijkt er dus op de Logitech de knop Play/Pauze een functie 1 of 0 geeft.

Wanneer je 1 keer op de Play/Pauze knop drukt, krijgt de knop de waarde 1 mee. Ofwel hij staat op play.
Wanneer je nogmaals op de knop drukt, krijgt hij de waarde 2 mee. Ofwel pauze.

Als je dus iets op pauze wilt zetten met de knop, dan moet je hem al gebruikt hebben om op play te zetten. Ander zet hij hem nogmaals op play.

Ik heb hier end aar iets gevonden over UberDrivers voor Logitech, maar de website van de maker licht eruit...
Heft iemand enig idee hoe dit op te lossen.

Owja:

Win Vista X64
Logitech setpoint latest version

FreeReef.nl

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je de SetPointdrivers al eens geinstalleerd?

[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 22-09-2008 11:11 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:37

MsG

Forumzwerver

Zet de hotkeys eens aan in Winamp bij settings

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:55
Lijkt mij dat het probleem bij winamp ligt en niet bij logitech. Waar je naar kan kijken is of je in winamp wel de functie play/pause hebt ingesteld en niet play en of er in dat lijstje geen dubbele entry's voor die knop zijn (gooi anders alles eens leeg en maak ze opnieuw aan).

• World Citizen
  • Nu online
Invisible_man schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:16:
Lijkt mij dat het probleem bij winamp ligt en niet bij logitech. Waar je naar kan kijken is of je in winamp wel de functie play/pause hebt ingesteld en niet play en of er in dat lijstje geen dubbele entry's voor die knop zijn (gooi anders alles eens leeg en maak ze opnieuw aan).
Hmm hotkeys in winamp, heb ik nog niet bekeken. .. Ik zal dit straks eens doen..

Een vriend van mij heeft een G11 en hetzelfde probleem...

FreeReef.nl

• Invisible_man
Decon Frost schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:31:
[...]

Hmm hotkeys in winamp, heb ik nog niet bekeken. .. Ik zal dit straks eens doen..

Een vriend van mij heeft een G11 en hetzelfde probleem...
Met mijn G11 werkt het dus perfect.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:37

MsG

Forumzwerver

Je moet in Winamp eerst hotkeys aanzetten wil het werken hier. Althans dat was wel zo met mijn G15.

Ik zelf heb beide vinkjes aan bij "Global Hotkeys" in Winamp

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• World Citizen
  • Nu online
Invisible_man schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:32:
[...]

Met mijn G11 werkt het dus perfect.
En je weet zeker dat alles op de standaard instellingen staat?

Welke versie van Setpoiint heb je?
en
Welke versie van Winamp heb je?

Vroeger in winamp 2 werkte het namelijk wel altijd... maar zitten we op 5.

FreeReef.nl

• Invisible_man
Decon Frost schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:53:
[...]

En je weet zeker dat alles op de standaard instellingen staat?

Welke versie van Setpoiint heb je?
en
Welke versie van Winamp heb je?

Vroeger in winamp 2 werkte het namelijk wel altijd... maar zitten we op 5.
Zit nu op mijn werk, dus kan het nu niet bekijken. Verder gebruik ik winamp 5. In winamp moet je eerst ergens het vinkje "enable global hotkeys" aanvinken en er op letten dat je geen dubbele entry's hebt (staat me iets van bij dat de play knop standaard op de functie play staat en niet play/pauze). Maar zoals ik eerder zij, heb je daar al naar gekeken??

Edit: Bedenk me eigenlijks ook dat het best wel eens kan zijn dat ik geen setpoint gebruik en winamp zelf de afhandeling laat doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Invisible_man op 22-09-2008 11:59 ]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dit is al een eeuwenoud verschijnsel van Setpoint icm. Winamp. Ik heb hier ook last van en bij elke update (van setpoint of winamp) hoop ik tevergeefs dat er een fix voor komt. Ik kan je nu al vertellen dat hier _geen_ oplossing voor is. Tenzij iemand nu met iets heel concreets komt en mij ongelijk geeft ;)

• World Citizen
  • Nu online
Invisible_man schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:57:
[...]

Zit nu op mijn werk, dus kan het nu niet bekijken. Verder gebruik ik winamp 5. In winamp moet je eerst ergens het vinkje "enable global hotkeys" aanvinken en er op letten dat je geen dubbele entry's hebt (staat me iets van bij dat de play knop standaard op de functie play staat en niet play/pauze). Maar zoals ik eerder zij, heb je daar al naar gekeken??

Edit: Bedenk me eigenlijks ook dat het best wel eens kan zijn dat ik geen setpoint gebruik en winamp zelf de afhandeling laat doen.
Hier ben ik wel beniewd naar... Iedereen weet dat setpoint bloatwear is... Ofwel veel te groot en lomp. Heel setpoint verliezen zou echt TOP zijn.

Ik ga dit straks dus eerst testen.. .Alle setpoint software eraf, en kijken of winamp het zelf kan oplossen.

FreeReef.nl

• World Citizen
  • Nu online
Palomar schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:57:
Dit is al een eeuwenoud verschijnsel van Setpoint icm. Winamp. Ik heb hier ook last van en bij elke update (van setpoint of winamp) hoop ik tevergeefs dat er een fix voor komt. Ik kan je nu al vertellen dat hier _geen_ oplossing voor is. Tenzij iemand nu met iets heel concreets komt en mij ongelijk geeft ;)
1 oplossing is Logitech Uber Drivers.... geschreven door een 3party programmeur... Ik kan deze aleen nergens downloaden.

FreeReef.nl

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Misschien heb je hier wat aan... :)

Milly in "[Logitech Desktop 3100] Het pauzeknopje"

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

• World Citizen
  • Nu online
Ja, dat ga ik dus ook proberen....

(ik wist wel dar er meerdere mensen waren met dit probleem... Ik heb dit namelijk met XP en Vista getest met 4 verschillende setpoints.. en nog wat andere tools... het hielp niks. Toen dacht ik al <ik kan nooit allen met dit probleem zitten>)

[ Voor 31% gewijzigd door World Citizen op 22-09-2008 15:02 ]

FreeReef.nl

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-11 16:43
Installeer deze winamp plugin even:

http://www.winamp.com/plugins/details/78516

Werkt geheid.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:53

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik ben er helemaal moedeloos van
Ik ook, want je post een overduidelijk software probleem in OH

Move OH >> WC

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1