Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nod32 en alertmanager achtige functie

Pagina: 1
Acties:

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:41
Momenteel gebruiken wij McAfee met EPO en Alert manager (waarbij EPO en Alert manager los van elkaar werken).

We zijn andere virusscanners aan het overwegen en Nod32 is er 1 van, echter weet ik niet of NOD ook een alert manager achtige omgeving heeft.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft.

En ook de "EPO" achtige omgeving van NOD is dat een degelijk tool?

Ik vind het een beetje lastig om af te gaan op verkopers, vandaar even hier de vraag.

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Ik ken McAfee verder niet, maar weet zeker dat de functies die je opnoemt ook wel aanwezig zijn in ESET's Remote Administrator. Heb er een flinke tijd mee zitten spelen/testen en er was geen enkel optie die ontbrak naar mijn idee. Heb in ieder geval niet 1 keer gedacht; "'t zou wel leuk zijn als ik dit ook zou kunnen instellen of uitlezen, maar 't kan niet". Moest soms wel even zoeken hoe en waar iets moest natuurlijk. Maar datzelfde probleem heb ik op elk nieuw mobieltje ook...

Alle functies staan in dit pdf document; http://www.eset.com/download/ESET_ERA_User_Guide_EN_rew.pdf