Ik heb van mijn vader zijn oude w300i gekregen (ja ik weet het, ancient in de phonewereld). Ik heb op mijn de PC Suite geinstalleerd en heb daar ook bestanden mee op de telefoon gezet. Dat was 2 weken geleden. Nu wil ik er weer bestanden opzetten, maar nu reageert de telefoon niet als ik de USB kabel er in steek. Als ik het me goed herinner, dan moet ie vragen of hij in telefoon mode of filemode gaat (oid). Maar er gebeurd gewoon niets als ik de USB kabel aansluit. Ook Windows ziet geen extra externe schijf en de suite kan geen aangesloten telefoon vinden.
Ik heb de pc software al een keer verwijderd en herinstalleerd, maar dat hielp niets. Ook de batterij al een paar keer verwijderd alsmede de simkaart. Als ik de telefoon uitzet en dan de USB kabel er in steek, dan gaat de telefoon wel aan, maar dan komt ie in een soort opstart loop terecht.
Heb ik ergens soms iets verneukt in de instellingen waardoor die er niet meer naar de modus vraagt, of is het toestel gewoon 'stuk'?
Ik heb de pc software al een keer verwijderd en herinstalleerd, maar dat hielp niets. Ook de batterij al een paar keer verwijderd alsmede de simkaart. Als ik de telefoon uitzet en dan de USB kabel er in steek, dan gaat de telefoon wel aan, maar dan komt ie in een soort opstart loop terecht.
Heb ik ergens soms iets verneukt in de instellingen waardoor die er niet meer naar de modus vraagt, of is het toestel gewoon 'stuk'?
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site