Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 16:46
Ik heb van mijn vader zijn oude w300i gekregen (ja ik weet het, ancient in de phonewereld). Ik heb op mijn de PC Suite geinstalleerd en heb daar ook bestanden mee op de telefoon gezet. Dat was 2 weken geleden. Nu wil ik er weer bestanden opzetten, maar nu reageert de telefoon niet als ik de USB kabel er in steek. Als ik het me goed herinner, dan moet ie vragen of hij in telefoon mode of filemode gaat (oid). Maar er gebeurd gewoon niets als ik de USB kabel aansluit. Ook Windows ziet geen extra externe schijf en de suite kan geen aangesloten telefoon vinden.

Ik heb de pc software al een keer verwijderd en herinstalleerd, maar dat hielp niets. Ook de batterij al een paar keer verwijderd alsmede de simkaart. Als ik de telefoon uitzet en dan de USB kabel er in steek, dan gaat de telefoon wel aan, maar dan komt ie in een soort opstart loop terecht.

Heb ik ergens soms iets verneukt in de instellingen waardoor die er niet meer naar de modus vraagt, of is het toestel gewoon 'stuk'?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Verwijderd

Die mini-usbkabel zit nog wel goed achterin de computer (je hebt het 'gereseat' hoop ik?)

• Acid_Burn
De andere kant van de kabel is gewoon een normale USB aansluiting, geen mini. En ja, ik heb beide kanten al heel wat keer in en uitgestoken. Op de PC heb ik ook al andere USB poorten geprobeert, zelfs op mijn 2e PC.

Verwijderd

"Als ik het me goed herinner, dan moet ie vragen of hij in telefoon mode of filemode gaat (oid). "

En het is toevallig niet zo dat jij dat aan moet geven ergens in die suite? :P

Iets zegt me dat je iets vergeet, de mini-usbpoort van die telefoon gaat na 3 x gebruiken niet stuk lijkt mij.

• Acid_Burn
Nee, het was echt een optie die je op de telefoon moest selecteren. In die suite heb je ook die keus niet. Er zijn dan alleen andere opties beschikbaar wanneer de telefoon gedecteerd word. Ik kan natuurlijk ook nog voor een paar euro een bluetooth dongle aanschaffen, maar echt snel is dat nu ook weer niet :(

De telefoon heeft trouwens geen mini-USB, maar een SE specifieke aansluiten :( meh

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:56
Bij nokia's met Symbian S60 zit er in het instellingen menu (op de telefoon dus) een item dat USB heet waarbij je de standaard instelling kan kiezen:
- PC suite
- mass storage
- always ask
(kan zijn dat de namen afwijken, maar hier komt het op neer.

Ik geloof dat de symbian van SE niet heel veel afwijkt dus ik zou het in deze richting zoeken

[ Voor 3% gewijzigd door Prulleman op 24-09-2008 13:17 ]

Strava

• Acid_Burn
Bij mij staat er wel USB verbinding, maar die is grijs. Daar kan ik alleen info van opvragen en dat staat er dat ik de kabel moet aansluiten, dat is alles. Maar ik heb nu een bluetooth dongle gekocht voor mijn PC en nu zet ik het gewoon over via BT. Is iets trager, maar het werkt iig.

Pagina: 1