Toon posts:

Double guns bij Hitman

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe je snel twee handgus equiped?
Ik bedoel dus bijvoorbeeld een berreta in iedere hand.

Ik vind het namelijk zo omslachtig om eerst een gun op de grond te flikkeren, dan een andere gun in mijn hand te doen, en de gun dan weer op te pakken.
Is er geen sneltoets voor?

Verwijderd

nee, die is er niet gloof ik

Verwijderd

zelfde gun kun je niet hebben...in elke hand 1

2 handguns kun je wel elk in een hand doen.

doe dit zo:

pak bijvoorbeeld de desert eagle, drop deze met backspace.

pak de beretta uit je inventory en pak dan de desert eagle op van de grond voila 2 handen bezet..

Verwijderd

Pff, ik vind een wapen pakken sowiese te lang duren...

Wel nep dat je 3x dood kan gaan zeg.

• AngelEyes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
wel realistischer dan een "save-optie"

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 februari 2001 15:01 schreef Nosfer@tu het volgende:
zelfde gun kun je niet hebben...in elke hand 1

2 handguns kun je wel elk in een hand doen.

doe dit zo:

pak bijvoorbeeld de desert eagle, drop deze met backspace.

pak de beretta uit je inventory en pak dan de desert eagle op van de grond voila 2 handen bezet..
Je bent ongetwijfeld een fijne kerel, maar dat van die guns droppen ken ik al (zie mijn topic!)
en je kunt wel 2 dezelfde guns hebben, in iedere hand 1.
Ik heb pas nog 2x berretta silenced gehad (in level "say hello to my little friend").

Dus aan uw post heb ik bedroevend weinig.

Het feit dat je drie keer dood kunt, en dat dat nep is.... Ja duh!!!!! |:(
DWat moeten ze anders???? Dat je na 1 sterfgeval het spel niet meer kunt spelen of zo?
Wat een gezever :(

• Sdancka
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-01 20:51
In de demo kan je in ieder geval wel met twee sidearms (pistolen en/of sawn off shotgun lopen) tegelijk lopen. Ik doe dat meestal door met de CTRL-toets 2 sidearms uit je inventory te kiezen.
Gaat dus zo: mousescroll (up of down maakt niet uit) dan zit je in je inventory. Dan kies je met CTRL ingedrukt de 2 wapens.
Gaat in ieder geval sneller dan je wapens eerst op de grond gooien.

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11-2025

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Je kan ook de <ctrl> toets indrukken terwijl je je 2e wapen selecteert

Negeren is vooruitzien

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 februari 2001 12:47 schreef Sdancka het volgende:
In de demo kan je in ieder geval wel met twee sidearms (pistolen en/of sawn off shotgun lopen) tegelijk lopen. Ik doe dat meestal door met de CTRL-toets 2 sidearms uit je inventory te kiezen.
Gaat dus zo: mousescroll (up of down maakt niet uit) dan zit je in je inventory. Dan kies je met CTRL ingedrukt de 2 wapens.
Gaat in ieder geval sneller dan je wapens eerst op de grond gooien.
Okay, thanx

Verwijderd

Ik vind een save-game realistischer, want dan ga je gewoon terug naar een moment. Met Hitman kom je er zomaar nog een keer in.

• -=marauder=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-01 11:49
hee maar dat staat niet in het boekje :-) (van ctrl) thx!

Verwijderd

Op donderdag 22 februari 2001 17:39 schreef ShaiHulud het volgende:

[..]

Je bent ongetwijfeld een fijne kerel
Dus aan uw post heb ik bedroevend weinig.
Lees jij weleens boeken van Chelsea Quinne Yarbro?
Ik vind je taalgebruik bijzonder gelikt, bijna barok.
Zeer stijlvol.

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Wat ik shit vond was als je dus dood ging, daarna respawnde maar dat ze dan wel wisten dat je er was. Veelal had je dan niet aan je 2de en derde leven.

Gelukkig komt er in Hitman 2 een normale save optie. Zoals het volgens mij hoort.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Weet iemand hier al wanneer de release datum van Hitman 2 is hier in Nederland en wat het spel dan ongeveer gaat kosten, want ik vond de screeshots op de site erg veel belovend?

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Nou ik denk in maart en ik denk 50 Euro.

eigelijk denk ik dat niet maar heb ik dat opgezocht.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

ff iets anders , als je nou in je rechter hand(of linker) een beretta neemt en in de linker hand een desert eagle , dan kan je ook 15 keer met de desert eagle schieten ! inplaats van 6 :) ook wel leuk omdat met een afgezaagde shotgun doet >:)

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

nee, na 6 keer schieten komt er gewoon niets meer uit de desert eagle en alleen de beretta schiet door. Kijk zelf maar.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 17:56 schreef GambitRS het volgende:
nee, na 6 keer schieten komt er gewoon niets meer uit de desert eagle en alleen de beretta schiet door. Kijk zelf maar.
vaag :D ik weet zeker dat het mij gelukt is :?
Pagina: 1