winamp skin color values?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blacknoise
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik wil een kleurenschema aan een bestaande winamp skin toevoegen (de anaheim skin), maar ik heb geen idee hoe die color values werken.
Ik kan wel wat af gokken met die getallen maar dat schiet ook niet op.
Weet iemand welk kleur systeem hiervoor gebruikt wordt en of er ergens een kleurwaarden lijst te vinden is?
Dit is een van de regels die ik wil editen van gamma-preset.html:
<gammagroup id="text" value="1216, 2048, 3808" gray="0" boost="1" />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
3 sec. googlen:
With our gammagroups assigned, we can now create our gammasets. Each gammaset is a color theme. In it, you define the red, green, and blue values for each of your gammagroups. Unlike in earlier steps, with things like the Vis or Texts, it is not just a simple scale from 0 to 255. Unless otherwise specified, a gammagroup's values will be "0,0,0" signifying no change. To allow for the groups to achieve the largest range of colors, the new scale is -4096 to 4096. Winamp takes these values and adds or subtracts the corresponding amounts of red, green, and blue.
...etc
Maar dit staat in WEB omdat...?
Waar hoort mijn topic?
WEB >> CSA

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 21-09-2008 22:01 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blacknoise
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10-2024
thanx, ik kon niks vinden met google. ik had dus op gammaset moeten zoeken en ik zocht op winamp skin color en ik kreeg 100000 sites met andere dingen.
Ik had t gepost bij WEB omdat, er al andere winamp skin dingen in die sectie stonden en het maken van een winamp skin via een xml scripten is. Die xml van die winamp skin is ook niet kant en klaar op de manier waarop ik het edit.
Dus ik zie eigenlijk niet waarom t daar niet zou passen?

EDIT: ik heb zonet een zeer goede tool gevonden voor het editen van kleuren van winamp skins toen ik op gammasets: RGB-HSL-Gamma Worker
http://www.rpeterclark.com/Apps.asp

[ Voor 20% gewijzigd door blacknoise op 21-09-2008 22:37 ]