Sinds een tijdje heb ik een router thuis staan (de welbekende Netgear router van @home)
En heb nu sinds een week het probleem dat de router om de 3 seconde uit gaat en dan meteen weer aan (niet de power, maar het signaal).
Wat heb ik geprobeerd :
- Firmware geupdate
- Andere kabels (eigenlijk onzin soms werkt het gewoon prima)
- Andere poorten
- Alleen de PS3 op de router (geen pc)
Heb nu mijn internetkabel rechtstreeks op het modem aangesloten en nu heb ik totaal geen last.
Wel zie ik dat mijn modem lampje soms het "cable" ledje aan en uit laat springen, maar heb geen last van timeouts of wat dan ook.
Elke keer als het lampje van het modem uitgaat, gaat de router mee.
Weet echt niet meer wat ik moet doen, er is ook geen storing bekend bij @home.
Het hele zaakje staat gewoon via DHCP te draaien en voorheen dus nooit problemen gehad, iemand een idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?
En heb nu sinds een week het probleem dat de router om de 3 seconde uit gaat en dan meteen weer aan (niet de power, maar het signaal).
Wat heb ik geprobeerd :
- Firmware geupdate
- Andere kabels (eigenlijk onzin soms werkt het gewoon prima)
- Andere poorten
- Alleen de PS3 op de router (geen pc)
Heb nu mijn internetkabel rechtstreeks op het modem aangesloten en nu heb ik totaal geen last.
Wel zie ik dat mijn modem lampje soms het "cable" ledje aan en uit laat springen, maar heb geen last van timeouts of wat dan ook.
Elke keer als het lampje van het modem uitgaat, gaat de router mee.
Weet echt niet meer wat ik moet doen, er is ook geen storing bekend bij @home.
Het hele zaakje staat gewoon via DHCP te draaien en voorheen dus nooit problemen gehad, iemand een idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?