Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hitman Pro Versie 3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik wou hier vermelden dat na het proberen van enkele spysweepers Hitman Pro versie 3 me uit de nood heeft gehelpen. Ik heb niet verbonden met de makers van dit programma.
Omdat het me waarschijnlijk voor een complete format c: heeft behoed wil ik via deze weg andere gebruikers aanmoedigen dit programma te proberen. Het is heel degelijk en het vond buiten de spyware dat voor het probleem zorgde ook andere.

Ik heb begrepen dat de vorige versie (V2) een verzamling van programmaatjes was dus dat is een andere aanpak.

Dit programma is echt goed denk ik (nog maar 1 keer gebruikt maar heeft me enorm geholpen) en het is ook nog een keer gemaakt door een nederlander denk ik :)

Heeft iemand anders ook goede/slechte ervaringe met Versie 3?

• Panthera
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-03 14:10
Vandaag kreeg ik het advies om Hitman pro eens te gebruiken, dus ik ging naar die website, en zag dat er een 3 beta is. Ik dacht, nou 'as good as any' en met ongeveer 15 minuten had ik het gedownload en was het klaar. Als het echt zo snel is, is het een topprogramma ;)
Eigenlijk denk ik dat ik een virus heb die het op de één of andere wijze blokt. Dat zou dan weer geen goede reclame zijn.

• RagingR2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11-2022

RagingR2

[GeekPride!]

Ik heb begrepen dat versie 3 voor het eerst een "standalone" programma is, in tegenstelling tot de eerdere versies die in feite gewoon een verzameling van bestaande ad- en spywarescanners waren. Ik heb dus zelf het idee dat Hitman Pro 3 nu gewoon één van de vele vergelijkbare programma's in het rijtje wordt; voor hetzelfde geldt brengt er over een tijd iemand een programma uit met dezelfde verzamel-formule als Hitman Pro eerst had; waar Hitman Pro dan gewoon in zit naast de andere programma' s zoals Spybot en Adaware. :P

Het is mij dus niet helemaal duidelijk wat nu nog het voordeel van Hitman Pro is boven bestaande programma's zoals Adaware en Spybot. Ik hou het lekker bij de combi van die laatste 2; werk al geruime tijd prima. Die worden zeer regelmatig geupdate en horen volgens mij bij de betere.

P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Gisteren toevallig een lekker Trojaans paard op bezoek gehad via de USB stick van een leerling... virusscanner hield `m in eerste instantie tegen, maar (onder andere) Mydoom ging meteen aan het werk...

Hitman Pro gedownload en het klusje was al vrij snel geklaard... voor het eerst btw dat mijn Kaspersky een virus/trojan niet het hoofd kon bieden. Vanochtend heb ik ook Hitman geïnstalleerd bij de betreffende leerling...

Zeker een verplichte installer op mijn USB stick vanaf nu :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:10

painkill

Pain(k)(ill)

OK, laat ik het eens uitleggen hoe Hitman Pro werkt, en ik kan je verzekeren, dat is compleet anders dan normale programma's

Hitman pro 3 onderzoekt het geheugen, het werkgeheugen wel te verstaan, hetgeen waar elk bestand wat iets doet op de computer gebruik van MOET maken, dus ook virussen,spyware/adware.
Alle andere scanners zoeken de bestanden af, en als je 500 GB aan bestanden hebt, dan mag je daar toch wel een dag voor uitrekken.
het werkgeheugen is meestal maar 2GB, maar meestal maar voor 500 MB gevuld, deze is dus makkelijk in een paar minuten te scannen.

Wat ook nieuw is dat hij het doorstuurt naar een server, die het daarna door alle virusscanners etc haalt, en daarna die informatie terugstuurt om te bepalen of het veilig is of niet, de geavanceerde gebruiker kan ook aangeven of hij zelf wil kiezen wat er weg moet gaan.

Hoop dat het zo duidelijk is, je moet in ieder geval snappen dat het in geen opzicht te vergelijken is met conventionele scanners, het bied namelijk ook geen real time bescherming, dus 2x per week moet je hem wel een keer laten scannen, of zoals ik doe, elke keer als hij opnieuw opstart!

Mijn SNES verzameling!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 19:01
Voor de mensen met Nod32 v3 en je krijgt een melding dat er een virus in de installer van Hitman Pro 3 zit, lekker negeren.. Is een false positive..
De melding komt doordat de installer is ingepakt waarschijnlijk met UPX compressie, niks aan de hand zolang je het maar van een betrouwbare bron download.

Systeem Specs

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:10

painkill

Pain(k)(ill)

Occy74 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 00:11:
Voor de mensen met Nod32 v3 en je krijgt een melding dat er een virus in de installer van Hitman Pro 3 zit, lekker negeren.. Is een false positive..
De melding komt doordat de installer is ingepakt waarschijnlijk met UPX compressie, niks aan de hand zolang je het maar van een betrouwbare bron download.
En dan te bedenken dat Hitman Pro met Nod32 samenwerkt :p
Maar inderdaad, hitman pro 3 is volledig veilig, maar omdat het toch ver in de pc zoekt, kunnen sommige programma's er problemen mee hebben, gewoon negeren.

Mijn SNES verzameling!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:38

Malarky

Wils voor wat ieder

Het is dus zeg maar vergelijkbaar met Combofix? Iemand met beide veel ervaring? HiJackThis is natuurlijk altijd aardig om mee te beginnen maar die kan veel niet verwijderen en vindt ook de zware virussen niet. Eigenlijk heb ik nog nooit meegemaakt dat er een virus op een pc zat (naar je gevoel) terwijl het Combofix logje helemaal clean was. Maar Combofix kan al de problemen die die tegenkomt oplossen, daarom ben ik altijd bereid iets anders te gaan gebruiken.

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11 12:15
Malarky schreef op donderdag 25 september 2008 @ 20:23:
Het is dus zeg maar vergelijkbaar met Combofix? Iemand met beide veel ervaring? HiJackThis is natuurlijk altijd aardig om mee te beginnen maar die kan veel niet verwijderen en vindt ook de zware virussen niet. Eigenlijk heb ik nog nooit meegemaakt dat er een virus op een pc zat (naar je gevoel) terwijl het Combofix logje helemaal clean was. Maar Combofix kan al de problemen die die tegenkomt oplossen, daarom ben ik altijd bereid iets anders te gaan gebruiken.
Ik had vandaag een laptop onderhanden, waar AVG free toch nog een aantal dll's tegenkwam, die ComboFix gemist had. Was eigenlijk voor het eerst...

Ik heb Hitman Pro een tijd niet meer gebruikt ivm vage problemen die het kon veroorzaken in profielen, ik ga de nieuwe versie binnenkort maar eens testen
Pagina: 1