Toon posts:

wat moet ik doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 366 views

Verwijderd

Topicstarter
wat is jullie advies?

ik heb nu een msi p965 board met een core 2 E6600 proc en 2 mem geil geheugen er in een xfx 7900 gt kaart met 256 mb

is het de moeite als ik een ander beeld kaart koop een 9800gt gelijk een ander proc te kopen een q6700 b.v. en wat extra mem 4 gb b.v.

of zal dat verschil niet veel zijn om te game?
zal de beeld kaart zelf genoeg zijn om beter game?

graag jullie mening en oplossing voor mijn probleem

Verwijderd

Wat is je probleem dan?....

Die 3 dingen ga je zeker wel merken. Ik zou alleen geen Q6700 nemen, maar een Q6600 en die overclocken of een Q9450 als je mobo die ondersteund. Voor de 9800GT zou ik een HD4850 met dikke koeler nemen, maar de 8900GT doet niet zo veel onder. HD4850 presteerd op 9800GTX+ niveau.
Met alleen een nieuwe kaart en je processor overclocken met een goeie koeler(3,2 ghz ofzo) ga je er ook al een heel stuk op voor uit.

• ZalmanLuci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-02-2025
Een tweaker zou dit zelf kunnen oplossen. En zou je wat meer leestekens kunnen gebruiken, omdat ik uit de tekst niet kan opmaken wat je nou precies wil.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk gewoon waar je momenteel je bottleneck hebt liggen met de applicaties die voor jou belangrijk zijn.
Je kunt wel 4GB ram in je systeem duwen, als je niet meer dan 2GB gebruikt is het zonde van je geld (en houdt er rekening mee dat je ook een 64b OS moet draaien wil je de volledige 4GB kunnen gebruiken).

Verwijderd

Topicstarter
ZalmanLuci schreef op zondag 21 september 2008 @ 18:58:
Een tweaker zou dit zelf kunnen oplossen. En zou je wat meer leestekens kunnen gebruiken, omdat ik uit de tekst niet kan opmaken wat je nou precies wil.
Ja tuurlijk kan ik dit zelf oplossen. Maar ik ben nog al iemand die 'als het kan' eens luistert naar de mening van een ander. Ieder mens kan een idee hebben maar iets over het hoofd zien.

Vandaar mijn vraag naar de mening van een ander.
Ik wist niet dat leestekens zoveel belangrijker waren dan tweaken van je pc.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Maar ik ben nog al iemand die 'als het kan' eens luistert naar de mening van een ander. Ieder mens kan een idee hebben maar iets over het hoofd zien.
Daarom dat het nuttig is om te lezen wat al geschreven is over een onderwerp.

Bovendien is de ervaring dat iemand die laks is mbt leestekens vaak zat ook laks is mbt dingen uitzoeken mbt z'n PC. Zo onterecht is die opmerking niet, beide komen neer op nauwkeurigheid en eigen inzet. Beide ontbreken in dit topic.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.