Ik gebruikte dus gister avond een kwartiertje even teamspeak om oude clan-genoten van Battlefield 2142 even goeiedag te zeggen na anderhalf jaar. en gebruikte dus tijdelijk shift als Push to talk. echter hierdoor als ik op t buraublad iets aanklik om te openen, opent hij ook 6 andere dingen die ook op t bureaublad staan. ik daht naja raar; ik start de pc opnieuw op.
Ik kreeg in het begin telkens weer het scherm met 'windows normaal starten', 'veilige modus' enzovoorts. vriend van me heeft gefixed dat ik weer op XP kon inloggen dus..
Echter nu staat er geen volumeregeling icoontje onderaan; heb dus he-le-maal géén geluid op de pc. foutmeldingen komen via zon piepje uit de PC zelf.
MSN wil niet meer openen. hij laadt de lijst in SOFTWARE niet (bij configuratiescherm), liedjes die ik wil afspelen in Windows Media Player opent hij niet, komt een rood kruisje voor te staan. kortom allerlei klachten.
Edit: Ook konden wij geen enkele Driver vinden op het internet die werkte. Systeemherstel staat uitgeschakelt dus is ook geen oplossing..
Edit 2: Zou XP opnieuw installeren deze problemen doen verhelpen?
Edit 3: Computer:
Microsoft Windows XP Professional
Versie 2002
Service Pack 2
intel(R)
Pentium (R)4 CPU 3.20GHz
Kloksnelheid: 3.21 GHz, 1,00 GB
Geluid:
Audiocodecs
C-Media High Definitipon Audio Devive
...
...
...
Wie kan mij helpen dit te verhelpen?
Ik kreeg in het begin telkens weer het scherm met 'windows normaal starten', 'veilige modus' enzovoorts. vriend van me heeft gefixed dat ik weer op XP kon inloggen dus..
Echter nu staat er geen volumeregeling icoontje onderaan; heb dus he-le-maal géén geluid op de pc. foutmeldingen komen via zon piepje uit de PC zelf.
MSN wil niet meer openen. hij laadt de lijst in SOFTWARE niet (bij configuratiescherm), liedjes die ik wil afspelen in Windows Media Player opent hij niet, komt een rood kruisje voor te staan. kortom allerlei klachten.
Edit: Ook konden wij geen enkele Driver vinden op het internet die werkte. Systeemherstel staat uitgeschakelt dus is ook geen oplossing..
Edit 2: Zou XP opnieuw installeren deze problemen doen verhelpen?
Edit 3: Computer:
Microsoft Windows XP Professional
Versie 2002
Service Pack 2
intel(R)
Pentium (R)4 CPU 3.20GHz
Kloksnelheid: 3.21 GHz, 1,00 GB
Geluid:
Audiocodecs
C-Media High Definitipon Audio Devive
...
...
...
Wie kan mij helpen dit te verhelpen?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2008 18:26 . Reden: Edit 3 (weer wat vergeten) ]