Firefox opent in verkeerde scherm (dualview)

Pagina: 1
Acties:

• elmertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-05 22:14
Heb al flink gegoogled, maar geen oplossing gevonden. Firefox opent elke keer in het secundaire scherm. Normaal gesproken is dit misschien geen probleem, maar bij mij is dat de tv. En die staat niet altijd aan, of mijn vriendin kijkt iets heel belangrijks. Best irritant dus. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

(waarom dualview? Zodat ik 2 verschillende resoluties tegelijk kan hebben. Tv ondersteund namelijk niet meer dan 1024 x 786, en die resolutie op een 19" scherm is ook niet fantastisch.

Oh ja, en ik sluit firefox uiteraard altijd netjes af in het primaire beeldscherm)

• pat42
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

pat42

» lurkt

Bij sommige programma's helpt het om af te sluiten via Bestand -> Afsluiten. Meen me te herinneren dat dat de manier was om bijvoorbeeld IE de locatie te laten onthouden. Bij mij onthoudt firefox trouwens wel altijd de goede locatie (ook op dualview). Sowieso zet Windows (vista in dit geval) alle windows op de primaire monitor als de secundaire monitor niet is aangesloten.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:00

Sebazzz

3dp

- Probeer Firefox eens gemaximaliseerd in het eerste scherm af te sluiten.
- Staat jouw monitor ook als primaire monitor in de beeldopties van de OS
- Welk OS hebben we het hier over, Windows is niet zo vanzelfsprekend tegenwoordig.
- Indien Windows, kijk eens naar het programma UltraMon.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Probeer eens firefox op je primaire beeldscherm te zetten. Maximalizeer je scherm en verklein Firefox dan weer. Sluit je scherm en dan is het bij mij altijd verholpen.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

• elmertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-05 22:14

En de tv is de secundaire (had ik dacht ik al aangegeven).

Ook sluit ik het dan altijd weer gemaximaliseerd af. Het 'bestand, afsluiten zal ik zo ff proberen.

edit: dat schijnt te werken. Nu werkt het zelfs als ik via het kruisje afsluit. En dat terwijl ik al behoorlijk had zitten klooien.... is het zo simpel.....

thx.

[ Voor 31% gewijzigd door elmertje op 21-09-2008 17:38 ]